3

263 31 9
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

:Хүн алах тэгээд таньд сайхан байсан уу? Жимин?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


:Хүн алах тэгээд таньд сайхан байсан уу? Жимин?

:Сайхаан сайхан амь гуйж орилох нь бүр сайхан миний чихэнд хичнээн сайхан уянгалаг байсан гээч.  Ёжтой инээсээр хэлэх бол яг одоо би уураа арай гэж нэг юм барьж байв

:Тэгвэл яагаад Жазз хөгжим гэж? Та жазз хөгжимд тийм дуртай байхааргүй царайтай юм.

:Би дуртай биш ээ!! Гэхдээ хөгжилтэй шүү дээ гэсээр өрөөгөөр нэг инээж гарав.

:Тэгвэл хэргээ хүлээн зөвшөөр ч байгаа гэж ойлголоо.

:Чамайг Жонгүг гэдэг байхаа? Орой болгоомжтой хоноорой гэнэт нэг нь орж ирээд гээд хүзүүгээ долоовор хуруугаараа гүйлгээд энэ сүүрдэлэг биш зүгээр тусалж байна гэж ойлгоорой Ноён Жонгүг!

:Та энд гарын үсгээ зураад хэргээ  хүлээх үү? Аль болох тайван байх гэж хичээх тусам судас минь товойх шиг.

:Ямар хэрэг би зүгээр тоглоом тоглосон юмсан. Гээд худлаа гомдсон царай гаргаж буй нь улам уурыг минь хүргэх аятай.

:Би олон давтаж хэлэх дургүй юмсан гээд ажиглаж буй хүмүүсрүүгээ хараад камер түр унтрааж бай гэсэн дохио өгөөд тэрнийг хүчтэй өшиглөж унагаад Яасан бэ? Би бас чам шиг хөгжилдөж үзмээр байна хонгор минь алив гэсээр хэд өшиглөж нүүрлүү нь хүчтэй цохилтыг амтлуулж байв. Ашгүй нэг сэтгэл ханаад. Буцаад босгож сандал дээр суулгав.

:Үнэхээр муу юмаа яг л няслуулж  байгаа юм шиг санагдчихлаа мөрдөгчөө. Сэтэрсэн уруулаа долоогоод миний цус их амт муутай юм гээд дээш Жонгүгрүү хараад Хаана зур гэсэн билээ? Хонгор минь?

:Энд гарын үсгээ зур тэгээд шүүх хурлаар орно.

:оон ийм амархан байдаг юм уу? Гэсээр гарын үсгээ зурав.

Би толгойгоо шилэн цонхруу дохиод нэг сэтгэл амарсан аятай нэг гүнзгий амьсгаа аваад.

:Хамсаатан гэж байгаа тйим үү? Жимин

:Байгаа гэх үү? Байхгүй гэх үү?гээд нөгөө хар шилэн цонхруу харав.

:Заза надаас өөр хатуу хүн байцааг гээд өрөөнөөс гарахаар хаалга онгойлгох гэж байхад хоёр цагдаа орж ирээд түүнийг авч явав.

:Жонгүг үнэхээр айхтар  юмаа яаж өөрөөр нь хүлээн зөвшөөрүүлж чадав аа?  Бас зодож байхдаа их халуухан байсан Жон ноётоон

:Болио Тэхён чи бүр яг ижил хүйстэн шиг санагдчихлаа гээд шоглоом хийвэл ууртай нь аргагүй урд таглаж зогсоод

:Чи хүн юу гээд байгаан ялгаагүй адилхан юм байж тэнэг жонгүг гэсээр цааш явав.

Шуурхай мэдээ саяхан нэг гүр бүлийг дахин хэрцгийгээр хороосон байна. Цагдаа нар яг зөв хүнээ барьсан уу? Эсвэл дахиад шинэ алуурчин гарч ирэв үү? 

Идэвхтэй амьдархаар шийдсэн Eyoonmi байлаа.

Fear Of CalmWhere stories live. Discover now