4

259 36 2
                                    

+18 шүү хайруудаа!!

:Тэхён аа чи хоол хийчэх өлсөөд байна.

:Өөрөө хий тэнэг Жон

:Ээ эсвэл өөрөөр хооллох юм уу? Гэсээр Тэхёны мөрийг хэлээрэй долооход бага зэрэг дуу алдав.

:За за ямар хоол юм бэ?

:Одоо бол өлсөхөө больчихлоо ер нь чи миний хоол бол. Чи өөрөө эрт хоол өгчихсөн бол өдийд ингэхгүй байх байсан юмсан худлаа харамсаж буй царай гаргаад ойртоод хүчтэй уруулыг нь үнсэж эхлэв өрөөрүү явах гэхэд нь гал тогоонд хийж үзэхийг хүсдэг юмаа алив хүрээд ир

:Ахх Жонгүг аа гэсээр тачаадаж эхлэв хэдий гараар хангаж байгаа ч түүнд таалагдсан бололтой тэгвэл ганц удаа түүнд жаргал мэдрүүлье гэж бодоод амандаа хийхэд Тэхён бүр гайхсан ч улам тачаадаж буй аятай хотойж эхлэв хурдацтай хөхөж эхлэхэд төд удалгүй тавих дөхсөн байхыг хараад амаа салгаад түүнийг хүчтэй үнсэж эхлэв тэгээд хэдэн удаа эрхтнийг нь дээш доош болгоход тавьж орхив.

:Ахх Жонгүг аа үнэхээр гайхалтай  байлаа гэсээр амьсгаадах Тэхёныг харсан Жонгүг тэсэхгүй шууд хийж орхив.

:Жжонгүгаа мм хүчтэй гэсээр тачаадаж гийнах тусам Жонгүгийнх улам томорч байв.

:Ахх Тэхёнаа гэсээр цээжин дээр нь шимсэн мөр үлдээж байв.

Орон дээр нэгнийгээ тэврэн хэвтэх тэд хэтэрхий ядарсан байв.

:Жонгүг аа чи надад ер нь сайн уу? гэнэтийн асуултанд цочирдсон ч улам чанга тэврэн

:Тэгвэл чи өөрөө ямар юм?

:Анх цагдаагийн газар орж ирэхдээ л хөөх халуухан залуу юмаа гэж бодсон. Тэгээд чамайг ийм босгочихсон тэгээд одоо бол чамаар л цангаад байдаг болчихсон.

:Яалтчгүй эр эмгүй надад дурлах юмаа. Уаахх Хөөрхөн царайгаа нууж явахгүй бол болохгүй юм байна. Хавийн хүмүүс дурлаад салахгүй. Бас энэ царайг зөвхөн чамд л зориулмаар байна. Энэ царай завхөн Ким Тэхёнд л харуулах ёстой юм шиг санагдаад байна. Гээд түүнийхээ духан дээр үнсээд сайхан амраарай гээд нүдээ анихад шууд унтаж орхив.

Тэхёны орилох дуугаар цочин сэрвэл Тэхёны хоолойг боож байсанд шургуулганаасаа буугаа гаргаж ирээд боож буй хүний булчинг нь буудахад нөгөө нэг боож байсан хүн ёолон газар сөхөрхөд гав гаргаж ирээд гавлах гэж байхад толгойнд хүчтэй цохилт мэдрэгдэж ухаан балартаж Тэхёнруу харахад тэр уйлсаар надруу харж байхыг хараад өөрийгөө хүчлэн босох гэсэн ч бие минь үл хөдлөх ба нүд харанхуйлж ухаан алдав.

Eyoonmi байна. Gif хэлбэрээр оруулах гэсэн ч болоогүй тул Youtube хуудас нээгэд тавьлаа өөр арга олсонгүй ээ😂😄

Fear Of CalmWhere stories live. Discover now