5

239 24 2
                                    

Тэхён:Хён та жоохон хэтрүүлсэн гэж бодохгүй байна уу? Гэхдээ Лукасыг буудчихдаг тун тоогүй юм.

Жүүн:Тэхён энэ галзуу үйлдэлээ боль цагдаатай орооцолдох чинь нэг тийм  зүйр үг байдаг даа үхэл юугаа ирсэн хулгана муураар оролдоно билүү нэг тийм

Тэхён:Ахаа та нээрээ тэнэг яаж намайг болиулах гэсэн юм. Энэ хүмүүс сайхан хөгжим сонсуулах гэж л хичээж байна шүү дээ!! Намжүүн хён.

Жүүн: энэ тэгээд мөрдөгчийг хаана байлгах гэж байгаа юм.

Тэхён:Бодсон юм байгаа жоохон тоглоод авмаар байна.

Жүүн:Цагдаагийн ажилтан гэдэгийг мартаж болохгүй шүү!! Би Лукасыг авч явлаа наад нэг юмаа яахаа өөрөө мэд.

Тэхён:Мэдээж  энэ  чинь миний тоглоом яах ёстойгоо би өөрөө мэдэж байна. Тийм болохоор яг одоо зайлж үз.

Ханнн бяцхан туулайхан минь би чамаар юу хийлгэх вэ? Үсэнд нь хүрхэд ч зөөлхөн байна шүү! Жонгүг надад шийтгэл өгөөд байсан хүүхэд хаха. Одоо хэн нь шийтгэл өгөх болдоо хонгор минь.

Миний дуртай газарлуу явцгаая тэнд чамд таалагдаж магадгүй гэхдээ таалагдахгүй байсан ч надад хамаагүй.

Жонгүг:Тэхён аа Тэхён хаана байна.

:Хөөх сэрээд шууд намайг хайгаад байгаа юм уу? Хөөрхөн гэдэг нь

Жонгүг: Чи зүгээр байгаа бол миний хүлээсийг яг одоо тайлаадах.

Тэхён:Үгүй дээ хонгорхон бүжин минь би хүлсэн юм. Гэхдээ наадах чинь олс биш гав чи өөрөө тайлах гэж үз. Зүгээр л с*** гав амархан байна байх. Тийм үү?! Сандарч байгаа чинь өхөөрдөм байна шүү!

Жонгүг:Чи нөгөө хүн алаад байгаа гар байхнээ? Миний таамаг зөв үү!

Тэхён:Цагдаа гэсэн нэртэй юм болохоороо хурдан сэтгэж байна шүү!! нөгөө хуучин Тэхён биш харин оригналь Тэхён гарч ирнэ гэдэг болж жуумалзаад сэтгэл нь ханасан аятай суув.

Жонгүг:Жазз хөгжимийн төлөө хэдэн хүн үхсэн гэж бодод байгаа юм. Нэг муу хөгжимийн төлөө. Тэхён харин энэ үгэнд нь уурласан бололтой хөмсгөө зангидаад

Тэхён:Нэг муу гэсэн үү? Чи юу мэддэг юм!! Урлагийн төгс дуу хоолойг чи юу ч мэдэхгүй. Нэг муу бүдүүлэг амьтад доромжлох эрхгүй. Би энэ хэдэн маанагуудад төгс төгөлдөр зүйл бүтээж өгөхийн төлөө хэдэн тэнэгүүдийг устгалд оруулсан төдий. Яахав энэ удаа би зүгээр шийтгээд өнгөрөөдөг юм уу! Бас одооноос намайг Ви эзэн гэж дуудвал чамд л өлзийтэй.

Жонгүг:Муу новш! Цагдаа хүнийг хорьж байдаг чамд ухаан алга тийм үү! Чи насаараа хоригдох  ялаа цааз болгож орхилоо гэсэн үг. Яахав намайг яг одоо суллах юм бол хорьсонг чинь мэдэгдэхээ больж болно. Гээд дээшээ итгэлтэй хархад Ви хэд хөхрөөд

Ви:Чи эндээс явж чадна гэж бодоо юу! Би чамд тэнэг хүн шиг харагдаад байгаа бололтой. Тэнэг хүн юу ч хийж чадна гэдэгийг тэгвэл мэдэх байлгүйдээ. Аан бас чамайг одооноос Жэйкэй гэж дуудна. За юу!

ЖэйКэй: Чи ямар ихэрхүү дурак вэ? Хэнийг хэн гээд байгаа юм. Тэхён нэг залхсан царайтай

Ви:Дураараа л боддоо ЖэйКэй!! Нээрэй чи манай хүнийг буудсан. Тэгэхээр би хариуг нь авах ёстой. Гэвч би өөринхөө зүйлийг надаас л болж зовж, орилж тарчлахыг харах дуртай. Чи тэрний өмнө тарчлаад байгаа юм шиг санагдаад байгаа учраас зүгээр л чамайг өөр аргаар тарчлаая ЖэйКэй.

ЖэйКэй:Яах гээд байгаа юм. Ойртвол ална гэж мэдээрэй!! Гэж хэлэхээс өмнө гаваа аль хэдийн тайлчихсан тохиромжтой цагаа  хүлээгээд сууж байсан юм. Ганцхан алхамын цаана зогсох хурдан хөдөлж ард нь гарч хоолойг нь  боож ухаан алдуулах гэтэл Тэхён түүнээс ч хурдан хөдөлж буцаад гар хөлийг нь гавласанд гайхан харах Жонгүг, Байдаг л зүйлмэт хүлээн авах Тэхён.

Сайн уу! Eyoonmi байна трайлер хийж үзсэн юм. Юу ч гэсэн үзээд сэтгэгдлээ хуваалцаж өгвөл их баярлана😁🌸🦋


Fear Of CalmWhere stories live. Discover now