6

223 29 1
                                    

:Цагдаа нар их тэнэг!! Хэзээ ч хэрэгтэн яах байсан бол гэж бодож байгаагүй. Гэхдээ хамгийн тэнэг юм хэлэх үү! Аав минь цагдаа байсан. Аав шигээ болохыг хүсдэг байлаа гэвч хүндэлдэг хүн чинь нэр төрөө уландаа гишгэсэн гэдгээ ч мэдэхгүй явааг томроод ойлгосон хаха. Би чамд энийг ярьж өгөөд ч яахав. Чи аавын маань эхнэрийн хүүхэд, би нууц амрагын хүүхэд байсан. Ээж минь шөнө болгон уйлдаг байсан болохлоор нэг зүйлийг амласан би хэзээ ч аав шигээ новш болохгүй гэж гэхдээ одоо би "уйлах" тэрнээс дор болчихсон. Хён нь их муу байгаа биз Жонгүгаа.  Одоо ингээд сүүлчийн хүсэл болох чамайг ал-

:Ким Тэхён солиотой амьтан минь би чиний дүү?  хаха боломжгүй тэнэг  яриагаа больж үз. 'Орилох'

: тиймдээ чамайг алах надад санал ирсэн юм. Надад завшаан болсон гэж бодсон гэхдээ үгүй бололтой. Сүүлийн инээмсэглэлээ чамд харуулж байгаа юм. Өглөө хүртэл энд бай тэгээд тэр тэнэг цагдаа нар чамайг авах болно.

:Ийм юм хийх байсан юм бол яагаад намайг хулгайлсан юм?!

: Зүгээр л чамайг ингэж хүлж байгаад бүх зүйлсээ хэлэхийг хүссэн байх. Баяртай тэнэг минь.

:Би б таньд.. зүрх өвдөөд байна ингэх юм бол намайг алаад өгөөч гуйя! Энд хоосорч байгаа юм шиг өвдөж байна. Энд л...

:Жимин новш минь чиний хэлсэнээр хийсэн болохлоор дахиж Жонгүгрүү битгий ойртоорой!

:тэгнээ гэхдээ чи өөрийнхөө бас нэг болзлыг мартсан юм биш биздээ! Тэхён~ши

:Мэдэж байна. Тийм болохлоор үүрийн 8 цагт би өөрийгөө буудаж байгаа бичлэгээ чамруу явуулах болно. Тэгээд болоо биздээ!

:Тиймээ хонгор минь

:Заваан амаарай намайг бүү хонгор гэж хэл! Баяртай!

Жонгүг талаас

Юу яриад байгаа юм бэ? Ах тэгвэл би ахдаа хайртай болсон юмуу? Сүүлийн инээмсэглэл гэж юу яриад байгаа юм. Би тэрний хувьд зүгээр алуулах гол бай байсан гэлүү. Үнэхээр өр өвдөм юм. Гэхдээ одоо зүрх өвдөөд цохилж байгаа юм шиг санагдахгүй байна.

3 жилийн дараа:

:Эрхмээ гадаа их халуун байна шүү! Ийм халуунд мөрдлөг хийнэ гэдэг их хэцүү юм.

:Чимээгүй бай энд хууль бусаар биеэ үнэлдэг гэж сонссон. Хоёулаа чимээгүй байх хэрэгтэй

:за Жонгүг хён

:Чимээгүй гээд байхад. Хихи одоо үйлдэл дээр нь бариндаа.

:'Би яаж яваад ийм хүн дээр томилогдоод ирчихдэг байнаа. Эхх хорвоо чи надад энгийн хүн заяасангүй юу?'

:Хён гэхдээ танийг 3 жилийн өмнө барьцаалагдаж байсан гэж сонссон. Та тэр үед яаж амьд гарсан юм бэ? Тэгээд танийг барьцаалсан хүн яагаад амиа хорлосон юм бол?!

:Тэр хүн миний хувьд үнэтэй хүн байсан. Тийм болохоор дахиж битгий асуу!"муухай харах"

:З-За

Инээмсэглэх баяртай Жон Жонгүг бас миний сүүлчийн бөгөөд эхний хайр минь. 'буудах'

:Ааахх би энэ зүүд 3 жил зүүдэллээ бас дахин амьдарч чадахааргүй хайртынхаа сүүлчийн зурвасыг.  Тэхёнаа би яах ёстой юм бэ? Чамайг дахиж ирнэ гэвэл би хүссэн бүхнийг чинь хийж өгөх байсан юм.

Сүүлд ойлгосон миний хайр. 

За ингээд манай Fear of calm дууслаа за тоглосон юмоо 10vote хүрвэл шууд оруулна. Та нар ах дүү хоёр байна гэж бодоогүй биздээ😋🤣 Одоо special part ороод л дуусна шүү😌 удаан хүлээлгэдэг Eyoonmigoo уучил🙏🦋


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fear Of CalmWhere stories live. Discover now