🈲

208 25 5
                                    

jnjen_m: Ne kadar aptal olduğunu daha önce söylemiş miydim?

jnjen_m: O kadar aptalsın ki sana aşık olduğum için kendimden nefret ediyorum.

jnjen_m: Sakin sakin konuşuruz sanmıştım ama senin gibi bir pislikle bu imkansız Min Yoongi!

jnjen_m: Nasıl olurda bunu yaparsın?! Senin kalbin yok mu? Yaptığın şeyden sonra KALBİN KIRILMADI MI?

jnjen_m: İyileşiyorsun sanmıştım ama sen gittikçe kötüleşiyorsun.

jnjen_m: O siktiğimin arkadaşlarına neden bu kadar düşkünsün anlamıyorum. Seni ne kadar kötü biri yaptıklarına bak!

jnjen_m: Sonsuza dek böyle devam edemezsin!

jnjen_m: Nasıl olurda o kızı okulun ortasında sürtük sıfatıyla aşağılarsın! O sana ne yaptı?!

jnjen_m: Hani ondan hoşlanıyordun?! Yalan mı söyledin? Senin sevgin buysa o kızı sevmeyi derhal bırak!

jnjen_m: İzlerken benim bile içim gitti. Kız ağlamamak için kendini sıktı ama en sonunda sen ona sürtük deyince gözünden küçük bir damla yaş düştü.

jnjen_m: Ne için Yoongi?

jnjen_m: O salak arkadaşların için mi?

jnjen_m: Onu gerçekten sevseydin saçının teline bile zarar gelmesini istemez onu her şeyden korurdum.

jnjen_m: Peki sen ne yaptın?

jnjen_m: Ona hayatı boyunca taşıyacağı bir yara bıraktın.

jnjen_m: Peki onu kim iyileştirecek.

jnjen_m: Kimse Yoongi. Kimse...

yoongi_suga: Sonuna kadar haklısın fakat...

yoongi_suga: Artık bana yazma lütfen. Sevgilim rahatsız olabilir.
(Görüldü 00.01)

🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲🈲

Silly う °yoonnie° •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin