🈲

210 24 2
                                    

jnjen_m: Sana bir daha yazmayacağım demiştim ama onunla konuştuğunu duydum. Sana ne söyledi?

yoongi_suga: Önemli değil ben onu ani bir sinirle söyledim bana yazmanda sıkıntı yok.

yoongi_suga: Ona başından beri sana anlattığım her şeyi anlattım ve inanabiliyor musun, inandı. Bunu beklemiyordum.

jnjen_m: Sana söylemiştim.

yoongi_suga: Bana sorun olmadığını, böyle şeylerin insanların hep başına geldiğini ve bana inandığını söyledi. Bu kendimi çok iyi hissetmemi sağladı.

yoongi_suga: Sakıncası yoksa bir şey sorabilir miyim?

jnjen_m: Bekliyorum.

yoongi_suga: Ne zaman karşıma çıkacaksın?

yoongi_suga: Biliyorum utanıyorsun ama gerçekten senin kim olduğunu merak ediyorum.

jnjen_m: Karşına çıkarsam ne tepki vereceksin?

yoongi_suga: Mutlu olurum sanırım.

jnjen_m: Hayır.

jnjen_m: Karşına çıktığımda ilk vereceğin tepki yüzüme alayla, öfkeyle ve tiksintiyle bakmak olacak.

jnjen_m: Çünkü ben senin 'güzel kız' tanımına uymuyorum.

jnjen_m: Çirkin ve salağın tekiyim.

jnjen_m: Bu yüzden sen yüzüme dahi bakmadan kaçacaksın ve ben sadece arkandan bakacağım.

jnjen_m: Hiçbir şey yapamayacağım ve kırık kalbimle evime gideceğim.

jnjen_m: Çok duygusal bir insan olmaktan hep nefret etmişimdir çünkü biri bana kalp kırıcı bir şey yaptığında ya da söylediğinde...

jnjen_m: Onu ömür boyu taşıyorum.

jnjen_m: Sen de bana bir yara bırakacaksın Yoongi. Hem de en büyüğünden bu yüzden sana bir aptalsın dedim.

jnjen_m: Kalbimi kırdığını göremiyorsun bile...
(Görüldü 16.55)

•~•~•~•~•~•~•~•~•

yoongi_suga: O halde ben seni bulacağım.

yoongi_suga: Aslına bakarsan seni buldum bile.

yoongi_suga: Beni bekle çünkü kalbimi onarmak için geliyorum.
(23.26 ✅✅)
(Görüldü 23.30)

Silly う °yoonnie° •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin