🈲

214 24 1
                                    

Genç oğlanın yazdıklarından sonra kime aşık olduğunu fazlasıyla merak etmişti.

Yaklaşık 3-4 gündür konuşmamışlardı ve bu zaman zarfında kız kelimenin tam anlamıyla meraktan çatlamıştı.

Evet amacı çocuğun birine aşık olması, bu kötü kalpten kurtulması ve sonunda mutlu olmasıydı fakat sonrasında ona ne olacaktı?

Çocuğun ona kötü davranma nedenini başından beri biliyordu bu yüzden söylediği şeylerin pek üstünde durmuyordu fakat yine de sevdiği çocuğun ona zorla da olsa böyle söylemesini kaldıramıyordu.

Serin yağmurun altında yürüdüğü bu soğuk gece bile kafasını dağıtmıyordu.

İnsanların çoğu kaçışıyor ve yağmurdan olabildiğince az ıslanmak için şemsiye açıyorlardı. Sadece Jennie, küçük liseli bir kız ve bir çocuk dışında herkes bunu yapıyordu.

Küçük liseli kız üstündeki ince cekete rağmen bu yağmurun altında gülümseyerek ve hafif sekerek yolda ilerliyordu. Onu gören genç kızın yüzünde küçük bir tebessüm yerleşmişti.

Küçükken o da yağmurlu günlerde aynısını yapardı. Aslında o her günden zevk alırdı. Ne olursa olsun günü mutlu bitirirdi çünkü bilirdi ki her gece onu en az annesi kadar iyi anlayan ayıcığı yatakta onu bekliyor olacaktı. Jennie her gece mutlu, üzgün, sinirli demeden ona sokulur tüm kötülükleri unutur huzuru hissederdi. Ona geçmişini hatırlatan bu küçük kız geçmişindeki en değerli şeyi de, ayıcığını, hatırlatmıştı.

Küçük kız gözden kaybolduktan sonra gözleri ileride elleri cebinde yavaş yavaş ve çevreyi izleyerek yürüyen çocuğa kaydı. Onun kim olduğunu ilk gördüğünde anlamıştı ve bu kalbinin delicesine atmasına sebep olmuştu.

Beyazın en güzel tonu olan tenine uygun olan beyaz saçları onu çok yakışıklı yapıyordu.

Genç kız da onun gibi yürürken çocuğun durup ona baktığını farketti.

Göz göze geldiklerinde kızın tek dileği onu görmezden gelmemesi iken oğlanın aklından tek bir şey geçiyordu...

Kalbini hızlandıran bu kız da onu seviyor muydu acaba?

Silly う °yoonnie° •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin