jnjen_m: Onun iyi biri olduğunu biliyorsan neden böyle davranıyorsun.
yoongi_suga: Anlamadım. Kimden bahsediyorsun?
jnjen_m: Unutman normal tabi en son 2 hafta önce bunun hakkında konuşmuştuk. Zaten o zamandan beri sana yazmadım.
yoongi_suga: Ahh sen Jennie'den bahsediyorsun.
yoongi_suga: Bu biraz uzun bir konu. Dinlemek istediğine emin misin?
jnjen_m: Evet.
yoongi_suga: Peki.
yoongi_suga: Üniversiteye ilk başladığımda tek amacım arkadaş edinmekti ve amacıma ulaştımda.
yoongi_suga: Tek sorun beni sürekli kötü şeyler yapmaya zorlamalarıydı.
yoongi_suga: Jennie olayıda böyle başladı.
yoongi_suga: Bu yıl yani son sınıfa geçmemizden 2 gün sonra bizimkiler ilk yılımızdan beri hiç arkadaşı olmayan, nazik ve utangaç Jennie'yi gözlerine kestirmişlerdi.
yoongi_suga: Onunla dalga geçip eğlenmek istiyorlardı. Hatta bunu birkaç kez yapmışlardı da fakat ben buna katlanamadığım için karşı çıkmıştım ve karşılığında bizim okulda olduğuna göre hatırlayacağın o iğrenç dedikoduları yaymışlardı.
yoongi_suga: Ben de buna dayanamayıp bir gün yanlarına gittim ve Jennie'ye eziyet etmemelerini ona benim eziyet etmek istediğimi söyledim.
yoongi_suga: O günden sonra Jennie'ye hep öyle davrandım ama onun iyi kalpli ve nazik bir melek olduğunu hep biliyordum hatta onun hakkında bir sürü şey bile öğrendim.
yoongi_suga: Keşke ona eziyet değilde iltifatlar edebilseydim. Böylesi beni de onu da daha mutlu ederdi...
jnjen_m: Gerçekten çok zor bir durumda kalmışsın Yoongi...
jnjen_m: Eminim Jennie bunları öğrense seni anlayışla karşılar hatta sana yardım ederdi.
jnjen_m: Bence ona bundan bahsetmelisin.
jnjen_m: En azında insanlar tarafından nefret edilen biri olduğunu düşünmez.
yoongi_suga: Haklısın ona bundan bahsetmem gerekir.
jnjen_m: Onun hakkında ne öğrendiğini sorabilir miyim? Tabi sakıncası yoksa.
yoongi_suga: Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok sevdiğini, rap konusunda çok yetenekli olduğunu ve rap yapmaya her şeyden çok düşkün olduğunu, evinde bir piyanosunun olduğunu ve üzgün olduğu gecelerde onu çalarak sabahladığını, sütlü dondurmaya bayıldığını, yan flüt çalabildiğini, siyahın en sevdiği renk olduğunu ve daha nicelerini öğrendim.
jnjen_m: Bunları nasıl öğrendin?! Cidden Jennie'yi o kadar tanıyan kimse yoktur sanıyordum.
yoongi_suga: Zamanla öğrendim.
yoongi_suga: Ah bu arada senin en sevdiğin dondurma ne?
jnjen_m: Sütlü
jnjen_m: Sütlü dondurmaya bayılırım.
yoongi_suga: ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silly う °yoonnie° •texting•
Fanficjnjen_m: Sen tam bir aptalsın Min Yoongi. Hayatımda gördüğüm en büyük pisliksin. jnjen_m: Öyleki beni kendine aşık edebilecek kadar aptalsın... yoongi_suga: Öyleyse söyle bana neden aptalım gizli kız... jnjen_m: Beni aşkınla hayata geri getirip e...