🈲~♥

244 26 2
                                    

Çocuk hızla sahile doğru ilerlerken aklındaki tek şey tüm kalbiyle sevdiği kızdı.

Onun kendisini sevdiğine hala inanamıyordu.

Kız ise sadece oğlanın yanında rezil olmak istemiyordu.

En güzel kıyafetlerini giymiş ve ipeksi saçlarını açık bırakmıştı. İyi görünmek istiyordu.

Oğlan sahile vardığında karşı merdivenlerden inen çok güzel bir kız gördü. Kalbinin diğer yarısı olduğuna inandığı kız.

Kıza doğru attığı büyük adımlarını hızlandırdığında kız da ona doğru olabildiğince büyük adımlarla ilerlemeye başladı.

Kızın kendisine göre küçük kalan adımlarını görünce gülümsemeden edemedi.

Çoktan birleşmiş gözleri birbirlerini olan aşklarını bağırıyordu adeta.

Kız o anın heycanından kalbinin duracağını düşündü ve adımlarını durdurdu. O dursa bile oğlan hala ona doğru geliyordu.

Zaten kız da biliyordu,

Ne olursa olsun oğlan her zaman ona doğru ilerlemeye devam edecekti.

Sonunda ulaştığı kızın beline sardığında o güçlü kollarını kız cenneti yaşadığını hissetmişti.

Oğlanın omuzlarına sardığı kollarıyla kendini biraz daha yukarı kaldırdı ve boylarını eşitlemeye çalıştı.

Oğlan kızın güzel kokusunda kaybolurken kız da burnunu oğlanın boynuna gömmüş sonsuza dek böyle kalmak için dua ediyordu.

Sonsuza dek sadece onun kokusunu istiyor, sadece o kendisine sarılsın istiyordu.

Birbirlerinden ayrıldıklarında kız titremişti. Oğlan bunu fark ettiğinde ellerini tekrar kızın beline sarmıştı.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum."

Kızın dudaklarına kayan gözleriyle kızın gözlerinin onun dudaklarına kaydığını fark ettiğinde gülümsemeden edemedi genç adam.

Son cesaretiyle kızın dudaklarına yaklaşmaya başladı.

En sonunda yumuşaklığını deli gibi merak ettiği o güzel dudaklara kavuşan oğlanın kalbi göğüs kafesinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı, kızın tek yapabildiği ise mutluluktan gülümsemek ve çocuğa karşılık vermeye çalışmaktı.

Evet onlar sonsuza dek mutlu yaşayacak bir çift oldular.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Silly う °yoonnie° •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin