hoofdstuk 9

455 17 6
                                    

Zo dat was snel zeg. click that like button?! laat een comment achter! Hope you like it!

Edit: Dit is het 1 na laatste hoofdstuk. Ik ga alleen nog hoofdstuk 10 uploaden en dan begin ik in een nieuw boek. Dus dat is dan boek 2.

Hij lachte naar me. Het was zo creepy hij wist wat ik dacht. ‘Dus jij vind mij creepy dat is best te begrijpen, maar toch blijft de gezichtsuitdrukking die je nu hebt leuk.’ Zei hij. Ik glimlachte naar hem en ik liep naar de bank waar ik op neer  plofte. Hij leek bezorgd en keek naar me. ‘Weet je jij hebt echt mooie blauwe ogen.’ Zei hij. ‘Wat? Ik heb geen blauwe ogen ik heb groene ogen hoor.’ Lachte ik naar hem. Hij was toch aan het grappen, toch? Hij schudde zijn hoofd. ‘Ik ga niet grappen maken over een meisje dat van stuur is.’ ‘Waarom lees je me gedachten?’ praatte ik eroverheen. ‘Niet overheen praten, wat bedoel je met “ik heb geen blauwe ogen” want ik zie toch wel blauwe ogen hoor.’ Ik keek hem raar aan. ‘Je hebt niet toevallig een spiegel?’ vroeg ik. Ik kreeg een spiegel in mijn handen geduwd en zag een meisje met rode haren en hemelblauwe ogen??? ‘Wat?!’ schreeuwde ik. Dat was geen goede zet want de deur werd opengegooid en Ty kwam binnengezet. Ik was net snel genoeg en gooide mezelf op de grond en hield me stil. Niet veel later draaide Ty zich om en liep de kamer weer uit. Ik slaakte een zucht en Misha ook. Gelukkig was dat ook weer voorbij. Misha liep naar me toe en tikte me op me rug. ‘Weet je ik vind die blauwe ogen mooier bij je staan dan die groene ogen.’ Ik keek hem aan en zag dat hij ook blauwe ogen had, ik verdwaalde er helemaal in. Het leek wel een uur te duren. Maar Misha riep mijn naam en ik werd uit me dromeland gehaald. ‘Ah. Ik was lekker in dromeland ga jij me naam roepen.’ Zei ik. Hij lachte en zei met brutale glimlach ‘Droomde je over mij?’ Ik werd rood en hij lachte nog meer. Hij heeft trouwens blonde haren die wild op zijn hoofd zitten ook heeft hij een sixpack die je kan zien door zijn strakke shirtje. Hij had dus blauwe ogen en een strakke kin met een stoppel baardje. Weer moest hij lachen. ‘Stop maar met denken over mij hoor.’ Zei hij. Ik werd nog roder. Ineens vroeg hij hoe laat het was en ik had geen idee het was me nog niet opgevallen dat er geen raam was in zijn kamer. Hij lachte en wees naar een klok aan de muur. ‘o het is al 23.20 uur dat gaat snel.’ Zei ik en vroeg daarna: ‘Maar kun je dat zelf  niet zien dan?’ zijn antwoord was zo dom dat ik er de eerste 10 minuten daarna niks kon zeggen omdat ik alleen maar aan het lachen was. ‘ik wilde gewoon irritant zijn.’ Was zijn antwoord. Na 10 minuten zei Misha dat hij moe was en wilde gaan slapen. Ik knikte en vroeg of hij een deken had voor me. Ik wilde op de bank gaan slapen maar Misha wilde dat ik het bed nam. Ik zou mezelf niet zijn als ik daar niet tegenin ging en dat deed ik dus nu ook. ‘Nee ik neem de bank want het is jou kamer en bed.’ Was mijn antwoord. Misha tilde me weer over zijn schouder en gooide me op zijn bed en gooide de deken over me heen. ‘Zo, en nu niet meer uit dat bed komen hoor.’ grinnikte hij. Ik liet het erbij en ging slapen. Ik hoorde nog wel iets maar maakte me er niet druk over.

Loverboy & girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu