Omdat ik gister op een saai feestje was heb ik dit geschreven. Speciaal voor XboekenloverX. Omdat zij graag meer wilt lezen van moon's avontuur. Veel leesplezier!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Eenmaal binnen moesten we naar de andere kant lopen om daar een trap op te gaan. Ik moest wel mee lopen omdat aan de ene kant Will en aan de andere kant Ty liep. Bij een deur aan gekomen stopte we. Ty klopte aan de deur en deed de deur open. Ik moest wachten bij Will, omdat het nog wel even kon gaan duren ging ik tegen de muur staan naast de deur. Will kwam naast me staan en daarom liep ik weg van de deur. Die na een mum van tijd open ging Ty liep naar buiten en trok mij mee. Ik zette me af met me voeten omdat ik niet van plan was om mee te lopen, en als ik dan al mee moest dan gaat dat niet zonder slag of stoot zou gaan. Ty keek me aan alsof ik zojuist een man had vermoord en trok nog een keer aan mijn pols, en dit keer greep ik hém bij zijn pols met mijn andere hand. Ty had nu nog een hand waar hij niet veel mee kon doen, dat dacht ik. Hij greep met zijn andere hand mijn been en gooide me over zijn schouder dit had ik niet verwacht en slaakte een gil. Will die de hele tijd stond te kijken schaterden van het lachen. Ik zond hem een boze blik en trapte met mijn benen als een poging om mezelf los te krijgen. Dit lukte wel want Ty liet me gewoon los zodat ik naar beneden viel vanaf zijn rug. Voordat ik het doorhad lag ik op de grond en Ty greep mijn pols weer vast en trok me van de grond. Ik was met mijn hoofd tegen de grond gekomen en stond een beetje te duizelen. Ty had er duidelijk geen tijd voor en trok me weer mee. Al was ik nog zo duizelig ik wilde niet mee met hem. En begon weer tegen te stribbelen. Dit keer liep hij gewoon door en kwamen bij een andere trap uit. Will liep voor en daarna wou Ty gaan maar omdat hij mij nog steeds bij zich had werkte dat niet omdat ik de trapleuning vast hield. Hij bleef maar sjorren aan mijn pols en greep ineens mijn andere pols en trok ook daaraan. Ik liet de trapleuning los en hij trok me mee naar boven.
JE LEEST
Loverboy & girl
Genç KurguDit verhaal gaat over Moon die in het loverboy circuit wilt komen omdat haar beste vriendin ooit in dat circuit terecht was gekomen en de politie deed daar niks aan. Moon denkt alles onder controle te hebben maar dit blijkt anders uit te pakken. Dit...