Prológus - Vihar előtti csend

497 23 6
                                    

Melissa Williams

Óvatosan húzta fel a gondosan kiválasztott combharisnyát, miközben tudta jól, hogy a férfi egy pillantást sem fog rá vetni és finomkodni sem fog, amikor megszabadítja tőle, mégis hatni akart rá a drága fehérneművel. Tisztában volt azzal is, hogy a kisujját se kellene megmozdítania ahhoz, hogy elcsábítsa, ennek ellenére minden egyes este hosszú perceket áldozott arra, hogy készülődjön, mivel nem akarta, hogy akár egyetlen pillanatra lankadjon az érdeklődése. Az pedig kifejezetten simogatta a lelkét és az önbizalmát, hogy egy újabb fényes győzelmet tudhat a magáénak a feleségével szemben.

Félre söpörve begöndörített haját a nyakából, befújta magát a focistától kapott parfümmel, szándékosan többet használva, hogy az édes, élénk illat – amit nem kedvelt annyira – jól érezhető legyen még akkor is, amikor hajnalban hazaér majd. Minden alkalmat igyekezett megragadni, hogy éreztesse a másik nővel, a riválisával, hogy veszélyben van a kényelmes helye, hogy nemcsak egy potenciális versenytársat kapott az ő személyében, hanem valaki olyat, aki megtudja mindazt adni a focistának, amit otthon rég nélkülöznie kellett. Ugyan csak egy kalandnak indult az egész, pár szenvedélyes órának, mostanra azonban már mindent akart, amit csak elvehetett a barna hajú nőtől. Vágyott a csillogásra, a luxusra és arra a figyelemre, ami így az övé lehetne, hiszen ő minden létező dolgot megtett ezért, míg a másik csak ült a babérjain és egyáltalán nem élt a lehetőségeivel. Azzal pedig végképp nem foglalkozott, hogy ott volt ő, a szerető, akihez hónapok óta járt a férfi, hogy lassan minden estét együtt töltenek. Emiatt érezte egyre jobban nyeregben magát, mert minden csak azt jelezte előre, hogy hamarosan az ölébe fog hullani az, amire annyira vágyott.

Szőke hajába túrva, mosolyogva pillantott végig a tükörképén, a vékony alakján, amiért megdolgozott, a szexi fehérneműn, miközben már tudta, hogy egy újabb mozgalmas este elébe néz és talán most végre sikerül maradásra bírnia a játékost. Nem értette, hogy miért siet annyira haza minden alkalommal, miért hagyja őt magára, mikor csak azt hallotta eddig tőle, hogy annyira elhidegültek egymástól, hogy el se kell játszania azt, hogy vágyik a feleségére, hogy egy tucatnyi csoda sem segítene a házasságukon. Dühítette a helyzet, mert ugyan nem volt szerelmes a férfiba és tudta jól, hogy ez később sem fog megváltozni, ennek ellenére azt akarta, hogy ő legyen minden gondolatában, hogy ne akarjon kimászni az ágyából. Ráadásul az is ott volt, hogy nem igazán habozott, amikor alig egy hete felhívta és arra kérte, hogy utazzon Milánóba. Gondolkodás nélkül összepakolt és felült az első repülőre, ami az olasz városba repítette. Ugyan az ágyban nyújtott teljesítményével igyekezett ezt meghálálni neki a labdarúgó, ahogyan a különböző ajándékokkal is, arra viszont még ezek után sem tudta rávenni, hogy elindítsa a válópert. Hiába csavarta az ujjai köré, hiába őrjítette meg szex közben, még mindig sokkal jobban ragaszkodott a nejéhez, mint hozzá. Értetlenül állt az egész előtt, hiszen ennek nem így kellett volna lennie, már rég ki kellett volna dobnia a nőt és őt hazavinni magához, megmutatni a világnak, hogy egy sokkal csinosabbat talált maga mellé. Talán csak a sajnálat tartotta össze azt a kapcsolatot, de ez őt teljesen hidegen hagyta, nem érdekelte, hogy miken mentek keresztül korábban, csak be akart költözni a fényűző lakásba, a férfival mutatkozni a nyilvánosság előtt, tudni, hogy egyedül csak ő van az életében. Szeretett volna végre minden emléket kiirtani a feleségről, hogy csak ő legyen mindenki fejében, ha a csatárról beszélnek valamiért.

Belebújva a mélykék selyem köntösbe, apró bólintással nyugtázta a látványát, miközben tudta, hogy semmire sem fog nemet mondani neki a játékos, hogy akár csak a többi férfi, ő sem lesz képes levenni róla a szemét és a lába előtt fog heverni. Emiatt érezte azt, hogy már csak pár éjszakát kell eltöltenie az aprócska garzonban, mert hamarosan meg fog törni az ellenállás és nem kap több elutasító választ. Akkor majd megkönnyebbülve dőlhet hátra a kiérdemelt luxusban, az új életében, míg mosolyogva fogja nézni, hogy a barna hajú nő teljesen megsemmisülve és szégyenülve távozik, akiről aztán hamar meg fog feledkezni mindenki más is.

Őszi zivatar [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang