Egy hatalmas nagy kapun léptünk be a kastélyba ahol már elviselhetőbb volt a hőmérséklet. Hagrid elvezetett minket még egy hatalmas ajtó elé, ahol egy alacsony fehér hajú férfi várt minket.
-Örvendek! Én Flitwick professzor vagyok. Üdvözlök mindenkit a Roxfortban, most a nagyterem ajtaja előtt állunk. A Teszleg Süveg be fogja osztani magukat egy házba. A Roxfortban négy ház van, A Hugrabug, a Hollóhát, a Griffendél és a Mardekár. Az iskolában a házuk lesz a családjuk, ha jól teljesítenek pontot kapnak viszont- itt tartott egy nagy lélegzetnyi hatásszünetet- kihágásaikkal elvesztik azokat. Rendeződjenek kettes sorba és oh kisasszony- itt rám nézett- maga jön majd utoljára, előszőr az elsőéveseket osztjuk be.- bólintottam és hátrabandukoltam a sor végére. Flitwick professzor pedig kinyitotta az ajtót és a sor elindult.
Amint beléptem megpillantottam négy hatalmas asztalt és egyet rájuk merőlegesen egy emelvényre felhelyezve. Több kiváncsi szempár is rám meredt, de valahogyan nem zavart, jobban lekötött a mennyezet ami ámulatba ejtő volt. A kinti égboltot tükrözte meglepően élethűen. Mikor megállt a sor és Flitwick Professzor fellépett az emelvényre és körbenézett az ütött kopott süveg ami egy háromlábú széken volt egyszerre megszólalt. Nem sokáig figyeltem a mondandóját... valamit a házakról mondott, de mivel már kifaggattam Apát, ezért mindent tudok róluk. Röviden a Hollóhátasok az okosok, a Hugrabugosok akik nagyra tartják a becsületességet és hűségesek. A Mardekárba azok kerülnek akik ravaszak majd pedig a Griffendélbe a bátrak.
Az ének helyett jobban lekötött a tanári asztal, középen ült egy öreg, ősz szakállú varázsló aki félhold alakú szemüvege mögül nézett rám és bátorítóan egy apró mosolyt küldött felém. Láttam még, hogy két szék üres -gondolom az egyik Flitwick professzoré- majd, hogy ott van Hagrid, Apa és egy rakat ismeretlen tanár. Az egyiken megakadt a tekintetem. Meglepetnek tünt egy pillanatra, de azonnal rendezte a vonásait. Fekete vállig érő haja volt, érdekes orra és szúrós tekintete, de a szeme valahogyan nem ezt tükrözte. Hasonlított egy denevérre a kinézetével. A nevek felolvasása zökkentett ki és a süveg felé fordultam. A Professzor mindenki fejére rátette a süveget ami egy idő után mondott egy házat és azután le kellett ülni a ház asztalához. Minden diák megtapsolta amikor az Ő háza hangzott el, meg még páran más házakból is örültek.
-Hanna L.P. Lupin- hangzott el a nevem és én igyekeztem félelmet nem mutatva leülni a kis székre. Lehuppantam és a süveg a fejemre pottyant, majd szinte azonnal egy hangot hallottam, de mintha a fejemben szólt volna.
-Ááh... a másik Potter.-Hirtelen megijedve pislogtam körbe, de már kaptam is a választ.- Ne izgulj nem hallotta senki sem.- Igaza volt, mert még mindig ugyan olyan közömbösen néztek rám, mint egy-egy elsőévesre.
-Szóval melyik ház is lenne nekedvaló, hm? Lássuk csak mit találok, tudásod van bőven... mit szolnál a Hollóháthoz?
-Bármennyire is rossz kimondani, de nem vagyok az a rettentően okos. És csak azokban vagyok jó amit élvezek is és azokat tanulom élvezettel.- mondtam minél halkabban az orrom alatt.
-Hmm, szóval ez az igazság, igaz-e? Hát igen, hát igen... tudod rettentően illenél a Hugrabugba is.
-Nem hangzik rosszul, de a Hollóháthoz hasonlóan ebben sem lennék biztos. De várjunk csak, szóval azt mondod, hogy két házba is beleillenék. Vagyis ez alapján ezt szűröm ki. Szóval most kockadobással fogjuk eldönteni melyik lesz a házam? - a Teszleg Süveg felnevetett és mostmár mindenki ránk szegezte a tekintetét.
-Tudod, a Mardekárban nagyra lehetnél, hidd el ott elérnéd az összes célodat. Hogy tetszik ez az ötlet?
-Nem igazán tudom még, hogy mik is a céljaim és ne haragudj, hogy megbántalak, de mindenkinek felsorolod az összes opciót? -Kezdett zavarni, hogy lassan az összes házba besorol a Süveg.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ismerős mégis idegen
ФанфикA varázslók világában az iskolaváltás a megszokottnál nagyobb kihívással jár. Főleg ha: -később mész, mint a többiek -az Apád az új SVK tanár, amit egy elátkozott munkának tartanak -az Apád egy vérfarkas -az ikerbátyád nem más, min...