(6) Aşk mı? Gurur mu?

29 9 0
                                    

Selamın aleyküm, aleyküm selam. Nasılsıniz? Saolun bende fena sayılmam.
Sevgili okurlar.
Hikayeyi dün yayımladım 17 okunma olmuş. Oy, yorum ve bu saçma hikâyemi okuyanlara tşk. Okuyanlar takip etmeyi unutmayın! Bu arada bu bölüm Sema'nın beyin ve kalbi arasındaki konuşma ile yapılmış bir bölümdür. Tşk. öd. by.

;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

Beyin: Ama sen onun tipi değilsin. Gitsin tipini beğendiği boya küpleririnin yanına!

Kalp: Saçmalama beyin!

Beyin: Bak kalp bozuntusu! Önüne gelene aşık olma! Kaybedersin!

Kalp: Sen kendini kaybetmişsin. Anca gurur yap! Bırak da bu kız mutlu olsun.

Beyin: O beni dinliyor her zaman. Unutma kalp ben yoksam sizde yoksunuz!

Kalp: Hayır. Aşk ve sevgi her şekilde ortaya çıkar!

Beyin: Saçmalama! Sevgili yapıp ne yapacaksın? Anca gençliğini boşa harcayacak!

Kalp: Ama aşık olmak çok güzel.

Beyin: Peki. Beni inandır. Aradan çekilirim.

Kalp: Kabul. Mesela böyle hep onu düşünürsün.

Beyin: Migrendir o.

Kalp:Hayır! Sonra onu görünce elin ayağın birbirine dolaşır.

Beyin: Açlıktandır o.

Kalp: Onu görünce konuşamazsın.
Beyin: Dili sürşmüştür.

Kalp: Karnında kelebekler uçuşur.
Beyin: Karın guruldamasıdır. Aşktan yemek yemeye vakit mi kaldı.

Kalp: Hiçte bile. Her söylediğime bir bahane buldun! Aşk böyle bişey. Ve eninde sonunda Sema da bunu farkeder. Sen de hiçbişey yapamazsın!

Beyin: Öyle bir yaparım ki. Bak kalp bozuntusu. Öldürürüm seni!

Kalp: Nasıl?

Beyin: Semaya kendini bıçakla derim. Hemde KALBINDEN. Böylelikle aşık falan olmaz. Zeki kız Sema. Kariyer yapması lazım. Engel olma.

Kalp: Ya saçmalama. Kariyeri her zaman yapar. Ama aşk Tektir. VE GERÇEK OLANI herkesi mutlu eder.

Lan bir susun. Kafam almıyor. Hani zekiyim ya içi dolu!

Ay! Her bişeye de övün.

Tabi övüncem. Sende şu kalbe ve beyine bişey de. Yetki sende ben uyuyorum.

Ayıpsın apla! O iş bende!

Hadi göreyim seni goççum.

ILOVEYOU!

Bensizlik Zor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin