(12) Lunapark Macerası (part2)

27 7 18
                                    

Selamın aleyküm, aleyküm selam. iyidir bende. Bu önceki bölümün 2. bölümü. Okuyanlara tşk. öd. by.

Multi:Sema'nın kanaryası.(Yazarın kanaryasıdır.)

□○◇○◇°◇♧○♧°■•□•↓■°◆°◆•♧○

BERK'DEN:

"Evet şimdi 3'e kadar say ve atışını yap! " o üçe kadar sayarken bende silahımı ayarlıyordum.

"Çaaaat! " vurmuştum. Ana bir anda bana dolanan kollar ile olduğum yerde kaldım.

"Vurdum! Kanarya artık benim!!" diyerek sevinmeye başladı.

"Hangisini istersiniz abla?" diye sordu görevli. Sema önce kaşlarını çattı. Sonra cevap verdi.

"Sensin be abla! Daha 17 yaşındayım ben be!" diye çemkirdi. Abiden kanaryayı istemiştim. Abi de bana uzattı.

Ben daha Sema'ya veremeden Sema almıştı bile benden. O gülümseme için neler vermezdim. Sakın önce terketti şimdi pişman demeyin.

Benim babam iş adamı. Babamın haliyle düşmanları var. Ve bunlar da bizi tehdit etti. Ortaklarımız yani Semalar. Eğer ortaklıktan çıkmazsanız onları bitiririz. Ve emin olun hiçbiri sağ kalmaz. Ben de mecbur o şekilde terk ettim. Konuşmamız ertesi günü hemen Londra'ya gitmek zorunda kaldık. Olay bu. Bu arada benim de adım Emre Berk Altuğ.

"Berk? Artık eve gidelim? Yoruldum." dedi. Bende onu onayladım. Gülsümler gitmişti.

Sema'dan:

Beraber arabaya doğru gidiyorduk. Bir yarım saat falan sonra bizim eve gelmiştik. Berk de benimle beraber indi.

"Sen sormadan ben söyleyeyim. Biz de hemen yan villada oturuyoruz."  Ona gülümsedim. Evin demir kapısından içeri geçtim. O da kapının önünde bekliyordu. Kapıyı çaldım. Kanaryam elimdeydi.

Kapıyı açıp,"Berk! Bu arda Kanarya için Teşekkürler. Senin atış yaptığını farkettim. Benimki hem boştu hem de ben vurmadım." diyip göz kırparak içeri girdim.

Gülsüme kısaca olanları anlattım. Emreyi ve kardeşini o da biliyor. Sonra akşam oldu. Yemek yedik banyo işlerini halledip yattım.

=>÷<}['₩£÷>[][<¥÷<{♡?'|_×{♡

Bu bölüm de böyle oldu. Beğenenler tşk. öd. by.

Bensizlik Zor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin