(5)Öğretmencilik

29 8 2
                                    

"Lan pis veletler! Yoklama alıcam dinleyin!" diye bağırıp yoklama almaya başladım.

Tabiki kimse takmadi. Bende hepsini yok yazdım. Hihahhahahah yaşasın kötülük.

'Yaşasın kötülük, yaşasın biz! Çak kanka!'

Iç sesle hayali çakarak onu gönderdim.

"Lan Sırık! Sen anlat. Ben biraz yatıyorum. Diğer ders ben anlatırım." deyip öğretmenler masasına oturdum. Ve kollarımı masaya koyup kafamı koydum.

●●●

"Sema! Sema! Kızım kalksana! Hey! Çıkışa geldik!" bazı sesler duyuyordum ama uykum var benim!

En sonunda gözlerimi açtım. Açtım da bana bakan yeşil gözler kimin? Bakınca Sırık olduğunu gördüm.

"Lan! Sırık! Yavaş gel!" deyip ayağa kalktım.

" Pff ne alaka be! Insalik edip uyandırdık. Suç bizde oldu. Ayrıca sen benim tipim değilsin." dedi. Ben de çantamı alıp koridora çıktım. Ordan da merdivenlerden aşağı indim.

Kulaklığı telefona takıp müzik açtım. Berk arkamdan bağırıyordu ama hiç onunla konuşasım yok.

Müziğin sesini son ses açıp caddeden karşıya geçiyordum. Bir anda kolumdan çekilmemle kendimi yerde buldum.

Ben geri çekilirken bir araba ışık hızı ile geçti. Oha lan! Ölüyordum! Kim kurtardı acaba beni. Baktığımda Sırık vardı.

Kalp:Sırık mı? Sen Sırıkla konuşmuyorsun. Sana ne dedi o?

Beyin: Ama seni kurtaran o!

Üff gidin be!

Bir anda ayağımda hissettiğim acı ile çığlık attım.

"Ağhh!" ayağa kalkmayı denedim ama acısı daha çok artmaya başladı.

"Sema! Dur yardım edeyim. Izin ver!" diye ısrar ediyordu.

Kolumu onun koluna doladım. Çünkü kendi canım. Canımı sokakta bulmadım ben!

Bir anda havalandım. Hem de ne havalanma.

"Berk sen bu kadar uzun muydun? Neyse indir beni ben seninle konuşmuyorum! " deyip yüzümü ondan farklı bir yere çevirdim.

"Niye? Bana Berk demenden küs olduğunu anlamlıydım. "dedi.

"Ne alaka?" diye sordum. Bana dönüp,

"Sen bana Sırık diyorsun. Berk dediğinde ciddi oluyorsun. Ondan. Neyse hadi. Bir taksi bulalım. Seni hastaneye götürürüm ben şimdi." deyip bir taksi durdurdu.

Beni arkaya doğru acıyan ayağımı uzatacak şekilde oturttu.Kendisi de öne oturdu.

●●●

"Lan ne dicem anneme ben! Anne ölümden döndüm. Ama ayağım çatlak mı?!" diye sinirle sordum.

"Ya boşver taktik yok bam bam bam! " dedi ona göz devirdim. Sonra," Annem de beni bam bam bam! Ölmek için yeterli bir sebep!" deyip anahtarımı cebimden çıkardım.

"Sen niye benimle küstün? " diye sordu. Hakikaten? Ne alaka ben ona küstüm?

Kalp: Çünkü onu sevi-

Bence o cümlenin devamı gelmesin. Ben ki yoldan geçerken sevgililerin arasına girip 'Haram haram!' diye bağırmış insanım.

"Sen tiplerinle ilgilen. Benim küslüğümü boşver!" deyip tekrar önüme döndüm. Beni kendisine çevirip,

" He sen onu diyorsun! Ona mı takılı kaldın. Boşver ya. Küsme sen bana!" deyip yanağımı öpüp gitmeye başladı.

Beyin:Buna karşı gelemeyiz. O meled bizi de buldu!

Bensizlik Zor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin