𝔱𝕙𝐈Rᗪ

63 9 0
                                    

-De-de én már nem akarom folytatni amióta már Jennie nincs... - szinte már a sírás szélén járt a lány.
-De meg mondtam ha belépsz ki már nem lépsz! - magyarázta tovább a férfi.
-De.. - emelte fel a fejét a lány és végre megláttam a lányt.
Rose??

Amint meglattam az említett lányt futni kezdem egyenesen az emeletre ahol a szobák voltak.

De bele ütköztem egy alacsony tőlem mégis magasabb sráccal.
-Oh bocsi. - hajoltam meg.
-Semmi, te vagy az új csajszi? - nézett meg.
-Igen Kim Jisoo. - nyújtottam a kezem.
-Értem én Park Jimin vagyok. - mosolygott és kezet rázott velem.
-Oh örülök a talinak de.. én sietek majd még beszélünk szia. - magyarázkodtam.
-Jah oksi szia. - intett.

Amint kinyitotta vagy inkább ki téptem az ajtót gyorsan össze szedtem pár ruhát pizsiként és a fürdőbe siettem.

*ROSE POV. *
Hát ja újra csak a lecseszés... Kezdem megszokni.
Nagyon hiányzik Jennie.. Bár vissza tudnám hozni.

De igazából mindigis úgy éreztem a szelleme az itt van a szobán immár velünk.
Nos igen én egy gyilkos szekta féleség tagja vagyok...
Már ki akarok lépni ahogy Lisa is de Namjoon ellenzi a dolgot.

Régen Lisa, Jennie és én legjobb barátnők voltunk de miután Jennie meghalt Lisa és az én kapcsolatom megromlott.
Jennie az egyik feladatát végezte.. Mikor már végzett valaki leszúrta.
Nekem már csak az öcsém maradt Jimin.
Ő sem tud, hogy tagja vagyok ennek a szektának aminek nagyon örülök.
Meg akarom őt védeni...
-Na jó nekem sietnem kéne még Jisoo az új szobátársam gyanút fog.. - mondtam Namjoonak.

-Jó menny de amit mondtam te sem feledd és Lisa sem! - nézett rám.
-Jó még értettem szia - köszöntem el.
-szia - sóhajtott.

---------- ---------


-Szia Jisoo - köszöntem az említett személynek mikor fel értem a szobába.
-Az-Szia-köszönt.
-Baj van? Eléggé sápadt vagy.. - mondtam ki az első gondolatom.
-Nem semmi csak fáradt vagyok. - mondta.
Hát oké.. - sóhajtottam.

-Jah tényleg holnap már jössz az órákra ha megkaptad a könyveid? - kérdeztem.
-ahaa - válaszolt.
-Jah mesélek pár dolgot, hogy képbe legyél mindennel. - ültem le a lány mellé.
-Nos Mr. Lee másnéven Mr. Büdiszáj. - nevettem fel. - Szóval ő nem igazán a legkedveltebb tanárunk.. Magyarázni nem tud, érteni anyagot nem nagyon fogod.. - folytattam.

Mire mindketten felnevettünk de erre egy hatalmas robbanást hallottunk mire mindketten fel sikítottunk.
-HÁT ez meg? - szaladtam a fürdőbe ahonnan a zaj származott.
-úr isten.. - jött be Jisoo is.

A hatalmas tükröm tört össze amit a fürdőszobába tettem mert miért ne.
Persze ez nekem nagyon fontos volt hiszen Jennie-től kaptam.
A tükör ripityára volt törve és vér csordogál a törés réseken.
-Úr isten Rose mi legyen. - kapkodott levegőért Jisoo.

-Nyugi e-elő fordul néha.. - remegett meg a hangom de azzal nem hazudtam mert már történt hasonló.
Amikor bántott ő.
Jennie bántott...
Jennie szelleme.

Látomás [Taesoo]  |SZÜNETEL/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt