-El megyek zuhanyozni. - szólalt meg Rose.
-Oké Pastaa~-adtam neki új becenevet.
-Hahaha Jichu~-adta viszont nekem az új becenevet.Majd összeszedett magának ruhákat és az éjjeli szekrényét lezárta és a kulcsot far zsebébe mélyesztette.
Igazán rosszul esett, hogy nem bízott bennem...
Habár nem is ismer szóval meg lehet őt érteni.Miután bezárta a fiókot zsebre tette a kulcsot és el indult a fürdőszoba felé.
Igazából e tetteit elég észrevétlenül csinálta de én telefonom nyomkodása helyett sunyin megfigyeltem a tetteit.
Mikor benyitott a fürdőbe egy váratlan dolog történt.-Rose gyere már a főnök beszélni akar veled! - jött ELNÉZÉST rontott be egy alacsony fufrus leány.
-Hahjj még zuhanyozni sem hagyják az ember lányát.. - forrtyant fel Rose es a kulcsot a párnája alá tette (?) de persze ezt is oylan "sunyi módban",amit persze Miss Sherlock Jisoo kiszúrt.
Komolyan már büszke is lehetek magamra.
-Na jó... Jisoo amm olyan háromnegyed óra múlva itt vagyok. - nézett rám Rose.
-Jó addig szerintem lezuhanyzok meg ezek.- mondtam.Így hát a két leányka kifáradt és én egyedül maradtam.
Körül néztem és találtam egy tükröt is a falon amit eddig észre sem vettem, majd a tekintetem a kulcson állapodott meg. (Vagyis inkább a párnán ami alatt volt a kulcsocska. )-Nem lenne szabad.. - motyogtam magam elé.
-De úgysem tudok róla semmit.. És amit nem tud az nem fáj neki. - vigyorodtam el.
Komolyan elmebetegnek érezrem magam hisz egyedül egy szobában, beszélgetek természetesen magammal és még hozzá vigyorgok, mint egy őrült.-Nos nézzük mit rejt a fiók. - nyúltam be a párna alá es vettem ki a kulcsot.
Kinyitottam a fiókot és nem várt dolog fogadott.
Egy fotó album.Igazából izgalmasabb dolgot vártam..
Lapozgatni kezdtem az albumot és újra azt a lányt láttam aki a szekrénybe volt beragasztva. A képeken egy boldog ki kisugárzású lánynak tűnt.
Tovább lapoztam és Rose-t és azt a fufrus csajt láttam a képen.Nagyon jó barátnők lehettek.
Igazából nem értettem mit titkolt ezen annyira Rose.
Letettem az albumot és tovább nézelődtem a fiókban. Na igen itt jöttek a várt "sötét titkok".Egy kést találtam amire alvadt vér volt tapadva.
Undorító volt de nem tudott érdekelni hisz Rose egy gyilkos?
Vagy nem az övé a kés?
De akkor mit keresne nála?
Gyorsan vissza pakoltam mindent a fiókba és vissza zártam.A kulcsot pedig a párna alá dugtam vissza.
Igazából fürödni kedvem sem volt es erőm.
Gondolkodtam, hogy Rose engem vajon megöl ha meg tudja, hogy kutakodtam utána.
Plusz mikor a fufrus csajszi be rontott azt mondta, hogy "hív a főnök". Milyen főnök?
Rose dolgozik a suli mellett?
Úgy gondoltam az idióta gondolataim helyett megnézem, hogy Rose merre flangál.Így hát le battyogtam a földszintre.
El indultam a "büfék otthona" felé hátha ott van azzal a fufrus lánnyal.
Viszont kiabálást hallottam a másik irányból és gyorsan irányt váltottam.
El értem egy ajtóig ahonnan a kiabálások hallatszódtak.-Meg mondtam már az elején! - ordibált a férfi hang tovább.
Résnyire ki nyitottam az ajtót es lattam a férfit aki 20-as éveiben járhatott es egy lányt akinek a haja ismerős volt de sajnos arcát nem láttam mert le volt hajtva a feje.
-De-de én már nem akarom folytatni amióta már Jennie nincs... - szinte már a sírás szélén járt a lány.-De meg mondtam ha belépsz ki már nem lépsz! - magyarázta tovább a férfi.
-De.. - emelte fel a fejét a lány és végre megláttam a lányt.
Rose??Anneyong mindenkinek! 👽
Helyes írást pls nézzétek el 👽
Igazából ez a sztori a suliban jött létre.. Unatkoztam el kezdtem írogatni és tessék itt a történet.. 👽
Először nem terveztem ki tenni ide Wattpad-ra de miért is ne xd 👽
Szóval részek nem ígérem, hogy mindig sűrűn lesznek ezért bocsi előre is (de azért hetente 1-2 részt kiteszek) 👽 a helyes írást próbálom szóval köszi ha elolvastad 👽
És ha tetszett a rész ne feledd meg nyomni a kis csillagot köszi 👽
VOUS LISEZ
Látomás [Taesoo] |SZÜNETEL/
Horreur𝙹𝚒𝚜𝚘𝚘 𝚊𝚣 á𝚕𝚘𝚖 𝚔𝚘𝚕𝚕é𝚐𝚒𝚞𝚖á𝚗𝚋𝚊 𝚔𝚎𝚛ü𝚕, 𝚟𝚒𝚜𝚣𝚘𝚗𝚝 𝚊 𝚔𝚘𝚕𝚕é𝚐𝚒𝚞𝚖𝚋𝚊𝚗 𝚗𝚒𝚗𝚌𝚜 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚗𝚍𝚋𝚎𝚗... 𝙼𝚎𝚐𝚒𝚜𝚖𝚎𝚛 𝚎𝚐𝚢 𝚁𝚘𝚜𝚎 𝚗𝚎𝚟ű 𝚕𝚊𝚗𝚢𝚝 𝚊𝚔𝚒 𝚊 𝚜𝚣𝚘𝚋𝚊𝚝á𝚛𝚜𝚜 𝚒𝚜 𝚎𝚐𝚢𝚋𝚎𝚗. 𝙼...