CIKGUKU HANDSOME PART 1

17.5K 79 7
                                    

Hi semua nama Akhil berumur 17 tahun.Sy calon SPM pd tahun ni.Aq ni first2 bukan gay tau tapi satu peristiwa telah jadikan aq ni gay.Peristiwa tu berlaku tahun ini lah.

Aq ni kan pelajar SPM n aq ni budak kelas depan.Kelas depan je tapi keputusan mcm budak kelas tengah je.Aq tak suka sej tak tahulah kena aq benci sejarah.Bila cikgu start ajar je aq turus rasa mengantuk ada,rasa nak pegi tandas ada.Hmm mcm2 rasa ada.

Suatu hari cikgu sejarah aq panggil aq ke bilik guru dia.Cikgu sej aq perempuan.

Cikgu: Akhil kamu ni kan sangat lemah dlm sej tau.Cikgu ajar kamu tidur mcm mana kamu nak faham kalau mcm ni.Tahun awak SPM tau.Kalau sej fail kamu tak layak dpt sijil SPM tau.

Akhil: Cikgu, sy dah usaha byk dah utk sej ni dr tahun lepas tapi still sy tak dpt skor dlm exam.

Cikgu: Ok cadangan cikgu kan,awak pegi join kelas malam yg sek kita buat tu so awak dpt belajar dgn cikgu lain.Maybe awak akan faham kalau belajar dgn cikgu lain kot.

Akhil: Ok cikgu sy akan berbincang dgn family sy dulu sebab sy tahu kelas malam tu berbayar so i need to ask my parents first,

Cikgu: Jgn risau sy dah bincang dgn parents awak mereka setuju dgn cadangan cikgu.Kelas malam sej akan mula pada malam ni pkl 8.00 hingga 10.00.Cikgu yg akan ajar kamu ialah cikgu Ariff.

Akhil: Ok cikgu.Terima kasih atas pertolongan cikgu.

________________________________________________________________________________


Aq fikir panjang bila dah balik rumah.Kelas malam bersama cikgu Aliff.Btw cikgu Aliff ni cikgu sej kat sek aq.Cikgu yg famous kat sek sebab pandai ajar sej,cikgu sporting,handsome dan jg badan yg fit.

Cikgu yg famous kat sek sebab pandai ajar sej,cikgu sporting,handsome dan jg badan yg fit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aq pun bersiaplah utk pegi kelas mlm sej tu.Aq dah mula start mengantuk bila fikir pasal sej.Hope nanti cikgu tu blh tingkatkan prestasi aq dlm sej tu.

Jam menunjukkan pkl 8.00 tepat dan aq pun tengah duduk kat kelas yg tetapkan.Nasib ada kawan sekelas aq yg join kelas malam tu kalau tak aq alone lah nanti.Semua pelajar dah sampai tapi cikgu Ariff blm sampai.Kawan aq kata cikgu Ariff tu kalau marah dia tahan pelajar yg buat dia marah sampai larut malam suruh buat latihan sejarah.Dia tahu sebab dia pernah kena.

Cikgu Ariff pun dtglah n kami pun start belajar.Bagi aq cikgu ni lagi membosankan drpd cikgu aq yg ajar kat kelas.

_______________________________________________________________________________


Selepas 1 bulan,aq sentiasa tidur kat kelas sej tu tapi ada penyelamat kat sebelah.Kawan aq tu suka kejutkan aq bila aq tidur.Kelas pertama,utk bulan 4 aq pun masuk dlm kelas tu.Kelas tu beraircond dan bila masuk sentiasa sejuk.Aq terkejut sikit sebab Cikgu Ariff tengah duduk kat meja guru sambil selak2 buku nota dia.Aq pun masuk n terus duduk kat tempat biasa aq.

Cikgu Ariff: Akhil,lepas habis kelas tunggu jap sy nak bincang dgn awak sikit.Understand

Akhil: Ok cikgu.

Start belajar spt biasa,tapi aq ada rasa takut sikit sebab manalah tahu suruh stay sampai lewat malam.Yalah cikgu Ariff tu still single kot.

Pkl 10.00 mlm,semua org start balik n aq pun kemas2 beg aq.Lepas semua org balik aq pun pegi depan cikgu utk bertanyakan apa hal yg nak dibincangkan.

Cikgu Ariff: See Akhil,sy perasan byk kali awak sentiasa tidur dlm kelas sy.Awk dtg utk belajar or utk tidur.

Akhil: Maafkan sy cikgu sy try utk tak tidur tapi still tak blh.Cikgu ajar dgn sgt bosan.

Cikgu Arif: WAH KAU CAKAP AQ NI AJAR DGN BOSAN EHH!!!!!!!

Akhil: Maaf cikgu tapi tu yg sy dpt cakap.

Cikgu Ariff: Ok maaf kan sy Akhil.Ok listen sy nak awak tlg sy satu.Blh tak?

Akhil: Apa yg sy harus buat cikgu.

Cikgu Ariff: Hisap btg aq n bagi bontot kau kat aq.

Akhil: APAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

________________________________________________________________________________



GAY SHORT STORY 18+Where stories live. Discover now