Apabila aku buka pintu aku terkejut kerana yang ketuk pintu tu ayah aku.Aku sekali lagi terkejut bila tangan kiri dia sedang memegang botol arak.
Dia masuk dalam rumah n terus tutup pintu.Aku bergerak untuk masuk dalam bilik aku but dia tarik tangan aku.
AYAH: OIII,KAU INGAT KAU AYAH OR AKU AYAH.AKU PUN TENGOK JE DARI ABANG KAU PEGI KE U KAU LAYAN AKU MACAM BINATANG PULAK EHH!!!!!!
KUMAR: KALAU KAU NAK TAHU SEBABNYA SEBAB KAU KAKI MINUM DAN KAULAH PUNCA EMAK AKU KELUAR DARI RUMAH NI.
AYAH: YA AKU MEMANG KAKI MINUM,EMAK KAU TU CURANG DENGAN AKU TU AKU CERAIKAN DIA.
KUMAR: TAK PAYAH NAK TIPU SANGAT LAH LAKI TAK GUNA.
AYAH: FINE,KAU MEMANG BETUL BUT AKU TAK TAHAN DAH,SEJAK ABANG KAU PEGI U AKU DAH TAK ADA ORANG UNTUK LEPASKAN NAFSU AKU.
KUMAR: WHAT R U TALKING ABOUT.
AYAH: Ok listen here,sejak aku cerai dengan mak kau aku tak tahan nafsu dah disebabkan emak kau tak nak aku,aku start benci perempuan so aku cari lelaki untuk puaskan aku kenapa aku nak cari kat luar kan dekat rumahkan ada lelaki yang darah daging aku iaitu abang kau.Aku jadikan abang kau sebagai pemuas nafsu aku dia pun setuju.Kami selalu main masa kau tidur or pegi sekolah.Tapi dia dah blah pulak so sekarang aku nak kau pulak jadi pemuas nafsu aku.HAHAHAHA!!!!!!
KUMAR: WHAT THE HELL FATHER U R????
Dia tarik Kumar ke bilik dia dan tolak Kumar ke katil sehingga badannya terhempas ke katil.Then dia buka semua pakaian Kumar."Ayah tolong jangan buat macam ni pleaseeee" merayu Kumar.
Ayah dia buat tak dengar je then dia pun buka pakaian dia.Pertama kali Kumar melihat badan n batang ayah dia.Bagi dia ayah dia cukup sempurna but dia tak nak kena rogol.Ayah Kumar terus pusingkan badan dia then terus masukkan batang dia dalam lubang Kumar
KUMAR: AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!1SAKIT AYAHHHH!!!TOLONG JANGAN AYAH!!!!111
AYAH: AHHHH fuck syg.......ahhhhh jangan kumut sygggggg......ahhhhh fuckkkk ahhh
Selepas 30 minit rasa sakit yang dihadapi oleh Kumar telah pun bertukar menjadi keseronokkan bagi Kumar.
KUMAR: ahhhh.........fuck me harder darlingggg.........ahhhhhh fuckk...ahhh fuckkk.....
AYAH: Yeahhhh like that my boyyyy......yeah fuck yeahhh fuckkkkk
Selepas 1 jam------
AYAH: Ahhhhhh baby i ammm goingggg to cuummmm
KUMAR: Ahhhhh darling comee into meee......yeah baby......
Akhirnya ayah Kumar telah pun pancut berdas-das air mani yang sangat pekat dalam lubang Kumar.Kumar tidak perasan bahawa dia pun telah pancut tanpa tangannya menyentuh batang dia.Katil tersebut basah disebabkan oleh air mani Kumar dan juga peluh yang menitis dari badan dia dan juga ayahnya.
Nafsu Kumar telah disongsangkan oleh ayah dia sendiri.Setiap hari mereka melakukan sex ini.Kumar sudah mula mencintai ayah dia sendiri.
(AYAH KUMAR)
(KUMAR)
---------------------TAMAT-------------
SO STORY NI DAH LENGKAP.....PLEASE WAIT FOR ANOTHER TOPIC OF STORY ON GAY SHORT STORY18+.PLEASE VOTE GUYS
YOU ARE READING
GAY SHORT STORY 18+
Short StoryCERITA YG BERUNSUR SEX SESAMA JENIS IAITU GAY.SO SAPA YG ANTI-GAY TAK PAYAH BACALAH SENANG CERITA.SY BARU START MENULIS SO KALAU ADA KESALAHAN MINTA MAAF.