Cikgu Ariff: Ya Akhil,sy perhatikan awak sejak awak masuk ke kls ni n bagi sy awak sungguh sempurna.
Akhil: Tapi cikgu kita berdua lelaki n haram kita lakukan seks sesama jenis dan juga berdosa
Cikgu Ariff: Sekarang awak ada dua pilihan.1 lari dr sini n SPM sej fail or 2 SPM sej A dgn seks dgn sy.
Akhil: SPM sej fail.Tak nak fail.Sy setuju dgn cikgu.
Cikgu Ariff: Pegi kunci pintu tu.
Aq kunci pintu kelas tu.Then,bibir kami bercantum.Aq buka baju cikgu dan buka baju aq.Badan cikgu yang berbulu meningkatkan ghairah aq.
Cikgu mengeluarkan btg cikgu yg besar tu.Aq terus masukkan dlm mulut aq.Sambil tu kami buka seluar dan underwear kami.Sekarang kami bogel dlm kelas yg beraircond.Aq hisap btg cikgu beberapa minit.Then cikgu keluarkan btg dia dr mulut aq.
Dia pusingkan badan aq then dia masukkan btg dia dlm lubang bontot aq,Aq jerit dgn kesakitan yg aq hadapi sebab first time then dia tak bagitahu pun.Then dia start hayun btg dia dlm lubang aq.Dia hayun slow2 then tiba bagi hentakan kuat.
Dia keluarkan btg dia dr lubang aq ingatkan dia dah penat so nak suruh aq balik tapi dia baringkan aq then dia fuck mulut dgn btg dia yg baru keluarkan dr lubang bontot aq tu.Rasa bontot yg masam tu menyebabkan aq nak muntah.
Cikgu Ariff: Kau muntah,kau siaplah nanti.
Aq pun tahanlah dgn bau busuk tu.Tiba2 cecair yg pekat dan likat dlm mulut aq.Air mani dia yg byk sgt dlm mulu aq.Cikgu suruh aq telan semuanya aq pun cuba telan cecair pekat tu rasa masam n mual.Tapi malam tu adalah malam yg indah bagi aq.
Cikgu Ariff: Sorry lah syg kalau sy bertindak kasar dgn syg.
Akhil: Tak apa.Sy sukakan layanan cikgu n hope cikgu pun suka layanan sy.Kalau ada masa kita buat ni lagi next time in different place n in different time lah.
Cikgu Ariff: Ohh...rupanya syg suka ok next time kita akan buat lagi.Sy akan bagitahu the place n time after a week lah sebab syg kena rehat al least 1 week.
Kami pun bercium n aq balik dgn cepat sebab ayah aq tunggu lama kat luar pagar sek.Aq just terangkan kat ayah aq yg aq tanya soalan yg agak byk kat cikgu sampai lambat balik.
HOPE KORANG SUKA STORY NI...KALAU ADA YG TYPO KE APA MAAFKAN YE.Gambar2 dlm story ni di ambil dr internet shj.Nama2 watak hanya rekaan sy.
YOU ARE READING
GAY SHORT STORY 18+
Short StoryCERITA YG BERUNSUR SEX SESAMA JENIS IAITU GAY.SO SAPA YG ANTI-GAY TAK PAYAH BACALAH SENANG CERITA.SY BARU START MENULIS SO KALAU ADA KESALAHAN MINTA MAAF.