HOT DOKTOR PART 1

8.3K 40 0
                                    


Nama saya Jeeva iaitu sorang lelaki berumur 17 tahun yang akan menduduki SPM pada tahun ini.Aku memang gay dari form 1 tapi tak pernah adakan sex dengan lelaki lain tapi pada tahun ini aku buat sex.Lets go to story


One day aku sakit perut sangat sehingga menyebabkan tak boleh bernafas so aku pegilah klinik dengan ayah aku.Aku terus diam bila tengok doktor tu sebab dia sangat handsome.


Dia tanyakan apa masalah aku then dia suruh baring kat katil untuk check perut aku.First aku ingat dia nak tekan-tekan je but dia suruh angkat baju aku sehingga paras dada.Then,dia tekan-tekan perut aku dengan tangan dia.

Then,dia cakap sakit perut yang biasa je so dia bagi ubat kalau tak ok dalam seminggu dia suruh datang balik kat sini untuk jumpa dia.

Aku buat cadangan bahawa aku buang ubat-ubat tu supaya aku boleh jumpa dia.


SELEPAS SEMINGGU....


Sakit perut aku bertambah lagi sebab aku tak makan ubat yang diberi oleh doktor tu.Aku dan ayah aku pergi ke klinik tersebut jumpa doktor yang sama juga.Dia terperanjat sebab ubat yang dia beri tu dapat sebuhkan sakit perut tapi bagi aku tak berkesan pun.

Dia berasakan masalah kau ni teruk so dia tahan aku kat klinik tu.Walaupun klinik dia ada wad untuk pesakit-pesakit yang kronik.Doktor tu suruh ayah aku datang pagi esok untuk lawat.Malam ni doktor tu yang jaga aku.

Dia bagi satu suntikan untuk aku tidur dengan lena sebab aku sakit perut sangat sampai tak boleh tidur.Selepas tiga jam,aku buka mataku.Aku dapat berasakan dah malam dan keadaan di hospital tu sunyi.Aku melihat seorang yang sangat handsome sedang tidur di atas kerusi di sebelahku.Lelaki tu merupakan lelaki idaman aku iaitu doktor kesayanganku.

Aku nampak satu bonjolan yang sangat besar dekat seluar dia.Aku beranikan diri aku untuk pegang bonjolan itu.Tiba-tiba,sedang aku pegang dia punya bonjolan dia dah bangun dah...



--------------BERSAMBUNG------

GAY SHORT STORY 18+Where stories live. Discover now