Cuti sek dah start dah.Aq hanya berkurung kat bilik aq je dgn hadap buku.Yalah parents aq busy je n aq SPM tahun ni so mereka tak bagi keluar rumah.Suddenly,aq dpt call dr Cikgu Ariff.
CIKGU ARIFF: Hi Akhil,maaf kalau ganggu.Blh awak hantar address rumah awak.Cikgu nak dtg rumah kamu utk berbincang dgn parents Akhil.
AKHIL: Tak apa cikgu,sy blh bagi tapi cikgu nak cakap apa je dgn parents sy.
CIKGU ARIFF: Sy nak bincang something dgn parents awak.Btw parents awak ada kat rumahkan.Bagitahu mereka sy akan sampai dlm 30 minit.
AKHIL: Mereka ada je kat rumah.Nanti Akhil bagitahu ye.
CIKGU ARIFF: Nanti Akhil pun kena ada tau kat sana masa cikgu berbincang.
AKHIL: Ok cikgu jumpa nanti.
Panggilan ditamatkan dan aq bagitahu kat parents aq.Selepas 30 minit Cikgu Ariff pun sampai dgn naik kereta dia.Dia masuk ke rumah n duduk kat kerusi.Perbincangan dimulakan.
CIKGU ARIFF: Selamat pagi tuan,sy cikgu Akhil.Tanpa buang masa,tujuan sy dtg jumpa tuan n puan ni sebab nak minta izin utk bawa Akhil ke Melaka utk seminggu.Tujuan sy nak bawa sebab kat Melaka ada byk tempat bersejarah dan Akhil pun lemah dlm sej so sy nak ajak dia pergi Melaka utk ajar dia je.
BAPA AKHIL: Tak ada masalah cikgu lagipun kami berdua kerja dan tak tahu Akhil ni duduk kat rumah belajar ataupun buat kerja lain.Kalau dia ikut cikgu blh je dia belajar kan.Cikgu nak bertolak esok ke?
CIKGU ARIFF: Terima kasih tuan.Sy plan nak gerak petang ni sebab dpt hotel harini kalau utk esok tak dpt.
BAPA AKHIL: Baiklah nanti sy suruh Akhil bersiap lah.Kalau cikgu tak keberatan,cikgu blh bawa Akhil sekarang pun tak apa.
CIKGU ARIFF: Sy memang nak bawa Akhil sekali ni sebab lepas ni sy nak gerak ke Melaka dah.Sy janji akan jaga anak tuan dgn baik.
BAPA AKHIL: Baiklah cikgu.
Aq berasa sgt gembira sebab dpt melancong masa cuti ni n stay dgn boyfriend aq.Wah ni memang akan jadi best ni.Blh aq dptkan btg Cikgu Ariff tu lagi.
Kami pun gerak ke Melaka n then pegi ke hotel dptkan bilik kami.Aq masuk dlm bilik hotel yg sgt mewah tu.Aq terkejut sikit bila pegi ke bilik tu sebab bilik kami adalah bilik private atau pun dikenali sebagai VIP room lah.Boleh je org bukan VIP dptkan bilik tu tapi harganya sgt mahal.
Keadaan dlm bilik.Ada satu katil besar yg blh dua org tidur.Ada balcony dgn pintu utk pegi ke balcony tu.Aq buka pintu tu then pegi ke balcony tu.Balcony tu agak luas.
Selepas aq dah siap kemas barang aq masuk ke tandas utk bersihkan diri aq sementara Cikgu Aliff baring sebab penat drive.Aq terkejut bila tengok bilik air yg sgt luas dan ada bath tub yg sgt cantik.
Aq keluar dgn hanya memikat tuala.
WTF IS THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AUTHOR NOTE: HI SEMUA SORRY SEBAB AGAK BUSY DGN STUDY SY HINGGA TAK DPT UPDATE SORRY NI.NEXT PART WILL BE UPDATE SOON SO FOR NOW ENJOY THIS PART.
#STAYSAFE
#STAYATHOME
#STAYASGAY😂😂
YOU ARE READING
GAY SHORT STORY 18+
Cerita PendekCERITA YG BERUNSUR SEX SESAMA JENIS IAITU GAY.SO SAPA YG ANTI-GAY TAK PAYAH BACALAH SENANG CERITA.SY BARU START MENULIS SO KALAU ADA KESALAHAN MINTA MAAF.