2.6

145 13 0
                                    

Elif ve Gedizin sarılmasından bir gün sonra/

Lamia'dan/

Bekocuk: Sana olan sevgimi bugün içimde bitireceğim gediz.

Bekocuk: Çünkü sen beni tanıyamadın. O kadar ay konuşmamıza rağmen beni Elif sandın.

Bekocuk: Çünkü sen benim gözlerimdeki aşka değil, Elif'in gözlerindeki yalanlara inandın. Onun sahteliğine inandın. Beni tanıyamadın. Ona sarıldın. Sarıldın.

Bekocuk: Sen salaksın. Anlıyor musun? Körsün. Geri zekalısın.

Bekocuk: İshak bile, bana olan sevgisine rağmen gördü. Farketti. Sana olan sevgimi, bana olan sevgisine rağmen anladı.

Bekocuk: Ama sen görmek istemedin.

Bekocuk: Haklıydın evet, İshak'ı sana anlatmalıydım ama ben seni kaybetmekten korktuğum için yapmadım. Ben hep sevgimi canlı tuttum ve ne hata yaptıysam, sevgim için yaptım.

Bekocuk: sonra söyledim. Bak dikkat et, sen öğrenmedin ben söyledim. Bu yalanla devam edemedim. İçim acıdı. Seni seviyordum çünkü.

Bekocuk: Seninle eğlenmedim. Sana yalan söylediğim için her anımızı biraz buruk yaşadım.

Bekocuk: Senin için senden vazgeçtim.

Bekocuk: Ama sen...

Bekocuk: Seni sevmiyorum diyemem ama senden vazgeçiyorum.

Bekocuk: Vazgeçmek nedir bilir misin?

Bekocuk: Sevmeye devam ettiğin bir insan sana geldiğinde sen onu istemiyorsan, vazgeçmiş olursun.

Bekocuk: Gelsen de istemiyorum artık.

Bekocuk: Canımı yaktığın gibi canın yanmaz umarım.

Alex'im: Lamia.

Alex'im: Ben,...

Alex'im: Göremedim.

Alex'im: Siktiğimin kızı ağladı karşımda

Alex'im: Öyle güzel numara yapıyordu ki, fark edemedim.

Alex'im: Ama anlamalıydım. Haklısın. Görmeliydim. Fark etmeliydim.

Alex'im: Bana Alex'im demiyordu, gözleri senin gibi bakmıyordu.

Alex'im: Affet beni lütfen affet.
(Mesajınız iletilmedi)

Alex'im: Ne?! Engel mi?
(Mesajınız iletilmedi)

Alex'im: Lamia yapma...
(Mesajınız iletilmedi)

Alex'im: Seni seviyorum. Yemin ederim çok seviyorum. Sevgini de. Kalbini de. Gözyaşlarını da. Saçlarını da.

(Mesajınız iletilmedi)

Boku sev sen.

Gökyüzü ve Gözyaşı/Texting -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin