Paradokya ' nın Gizemi

2K 31 14
                                    

Neda, cansu ve ilker bir gizemi çözmeye çalışıyorlar neda cansu ilkerin önüne üç kapı çıktı bu üç kapıdan birini seçtikten sonra macera başladı ve karanlık odaya girdiler neda, cansu ve ilker biraz korumuştur ne olacağını bilmiyordular. Beş adım attılar ve önlerine yine üç kapı çıktı. Herkes ilkerin kapısını açıp ve girdiler. Kapıyı açar açmaz önlerine birden fazla ajan çıktı ve onları yakalayıp bir odaya kapattılar. Neda, cansu ve ilker bu kişilerin kim olduklarını bilmiyorlar. Ve ilk sorular neda ya sorulmuştu. Ne diyeceklerini bilmiyorlar yada hatırlamıyorlardı. Ve neda seçimini yaptıktan sonra hemen kapı aralandığında kaçtı ve kendini başka biryerde buldu. Neda nın 2 km önünde gün ışığı vardı ve neda çok umutlandı. Ve şimdi İlker e ne soracaklardı. Soruyu yanıtlayacakken kaçtı. Ve nedanın yaşadıklarını oda yaşamıştı. İlkerde neda yı görüyordu. İlker ve neda buluşmuştu. Ve çok sevindiler neda çok korumuştur. Ona sorulan soruyu cevaplamassa öldüreceklerdi. Neda soruya cevap verdi ve kendini kurtarmış tı neda ise hemen arkadaşlarının yanına varmışlardı. Neda arkadaşlarını kanun kaçağı olduklarını söylememişti. Neda, cansu ve ilker gün ışığının olduğu yere gelmişlerdi. Gördükleri muhteşem bir yerdi doğa güzellikleri, yemyeşil ağaçlar vardı. Neda, cansu ve ilker yürümeye başladılar. Ve önlerine gizemli kapı çıkmıştı. Orda herşey tehlikeliydi. Ve kapının içine girdiklerinde ilk önce önlerine kocaman bir kertenkele çıkmıştı. Neda, cansu ve ilkere silahlar verilmişti. Neda ya keskin bıçak cansu ya güzel bir sihirli deynek İlkere ise çok iyi bir kılıç vardı. O silahlarla çok yol katettiler. Ve evlerine gittiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PardokyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin