Ahoj, jmenuji se Sandra je mi 18 let, chodím na publisticiskou školu a miluju tanec. Už od první třídy chodím na tréninky latinskoamerického tance.
Mám starší sestru Arianu a nejlepší kamarádku Denny. A máme toho nejhezčího a nejlepšího trenéra, jmenuje se Tom Holland a po pravdě se mi trochu líbí.Dneska jdu na trénink.
Já:,,Ahoj."
Denny:,,Ahoj, Sany:)"Po půl hodině:
Tom:,,Takže uděláte dvojice, v každé dvojici musí být jeden kluk a jedna holka."
Problém byl v tom že já jsem zbyla sama.
Tom:,, Tak Sandro, vypadá to že budeš se mnou ve dvojici."
Usmál se.
Já:,,Dobrá."
Usmála jsem se.
Začaly jsme tancovat, bylo to úžasný. Tancoval tak ladně a elegantně a pořád se na mě usmíval a díval se do mých očí.Všichni už šli domů, když jsem se připravovala na odchod tak mě zastavil Tom.
Tom:,,Sandro! Zlepšuješ se jen tak dál:)"
Já:,,Děkuji, ahoj:)."
(Jo s trenérem si tykáme)
Tom:,,Ahoj:)."Přišla jsem domů a potom jsem šla za rodinou se navečeřet.
Ariana:,,Tak co Tom Holland?"
Já:,,Dneska se mnou tancoval, protože jsem neměla nikoho ve dvojici."
Táta:,,A líbí se ti?"
Já:,,Tati nech toho!"
Usmála jsem se.
Máma:,,Tak ji přestaňte dráždit a jezte!"Po večeři jsem si vyčistila zuby a vysprchovala se a šla do pokoje.
Vzala jsem si svůj diář a začala jsem kreslit mě a Toma jak spolu tančíme.
Potom jsem šla spát a představovala jsem si jak já a Tom spolu tančíme a políbíme se.
ČTEŠ
Tanečník (Tom Holland)
FanfictionJedna dívka která miluje tanec se zamiluje do svého trenéra který jí svádí. Jak to celé dopadne?