Těhotenství 5.kapitola

186 6 0
                                    

V neděli:
Celý den jsem si trénovala text své role z dramaťáku. Večer jsem si na sebe vzala žluté tričko, modré džíny, žluté boty a modrou džínovou bundu.

V 15:00:
Přijel Tom a jely jsme do baru, ale doma si zapomněl peněženku a tak se musel vrátit domů. Šla jsem s ním abych viděla jak to u něho vypadá. Jediné co vím že žije se svojí mladší sestrou.
Tom:,,Mohl bych vás seznámit. Nino! Pojď sem prosím!."
Když přišla a zjistila jsem že jeho sestra je ta namyšlená fiflena která se mnou chodí na dramaťák myslela jsem že dostanu infarkt.
Nina:,,Ahoj!"
Já:,,Ahoj."
Nina:,,Bratře, my dvě už se známe protože chodíme spolu na dramaťák takže se nemusíte zdržovat!."
Tom si vzal peněženku a šly jsme do baru. Byla to zábava, oba dva jsme tančily a užívaly si večer.

Úterý:
Po tréninku mě Tom pozval do kavárny.
Tom:,,A jak to jde ve škole? A s kamarády?"
Já:,,Jo dobrý, ve škole mi to jde dobře a kamarádi jsou v pohodě. A co ty?"
Tom:,,No ujde to, akorát s Ninou se hodně hádáme."
Já:,,To mě mrzí:(."
Hodinu jsme si povídaly a když jsme odešly tak mě u auta políbil.
Já:,,Co to děláš?"
Tom:,,Promiň, já jsem se nechal unést, vážně promiň."
Já:,,Ne, to je v pohodě."

Doma:
Byla jsem doma sama, když večer přišla domů Ariana tak měla oči plné slz.
Já:,,Ari? Co se stalo?"
Ariana mě obejmula a brečela mi na ramenu, potom se na mě podívala a do očí mi řekla:
Ariana:,,Sandro, já jsem těhotná!"
Začala více brečet a pořád byla v mé náruči.
Kolébala jsem ji a pořád dokola jsem šeptala:
Já:,,Neboj, všechno bude dobrý, všechno bude dobrý, všechno bude dobrý..."
Nevěděla jsem co v tu chvíli mám dělat, bylo mi sestry hrozně líto protože jí sice je 19 ale měla ještě hodně plánů a těhotenství jí to překazilo. Když už se uklidnila tak jsem se ji začala ptát.
Já:,,A s kým to máš?"
Ariana:,,S Tomášem."
Já:,,A jakém jsi měsíci?"
Ariana:,,Ve čtvrtém."
Já:,,To si děláš srandu?! Ty sis nevšimla že jsi ve čtvrtém měsíci?!"
Ariana:,,No myslela jsem si že jsem jen trochu přibrala protože jsem začala hodně jíst."

Rodiče už o ségry těhotenství ví a byli rádi že z nich budou dědeček a babička. Já jsem se hrozně těšila na to až budu teta.

O měsíc později:
S Matějem a Danielou jsme se staly dobří přátelé. Vím je to divný když se známe tak krátkou dobu ale prostě je to tak.

Crrrrrrrrrrrrrrr

Volá mi Denny:
Já:,,Ahoj, co se děje?"
Denny:,,Nic se neděje jenom že zítra bude velká párty a napadlo mě že by jsme tam ty, já, Robbert a nějací naši kamarádi mohli jít. Co ty na to?"
Já:,,To by bylo skvělý, zavolám Matějovi, Daně a Tomovi."
Denny:,,OK:)."
Všem jsem zavolala půjdou takže se moc těším.

Tanečník  (Tom Holland)Kde žijí příběhy. Začni objevovat