Když jsem byla ve svém pokoji tak jsem brečela, ale zároveň jsem si říkala že jsem to měla čekat. Hrála jsem na piano smutné písničky. Všechny kresby které jsem nakreslila a na kterých byl Tom Holland tak jsem roztrhala na malé kousíčky a vyhodila je. Nevěděla jsem co mám dělat. Pořád jsem myslela na jeho úsměv a na to jak jsme spolu tančily, čím víc jsem na něho myslela, tím víc jsem brečela. Ve sluchátkách jsem si dokola pouštěla písničku Someone you loved. Potom někdo zaklepal na dveře.
Já:,,Dále!"
Přišel za mnou Matěj. Sedl si ke mě a říkal.
Matěj:,,Co se ti stalo?"
Já:,,Milovala jsem Toma Hollanda, ale už má holku a mě to zlomilo srdce. Proč mě to tak bolí?!"
Začala jsem zase brečet. Matěj mě objal a kolébala se mnou.
Matěj:,,Neplač, bolí to ale život jde dál a ještě potkáš hromadu kluků co o tebe budou mít zájem.
Matěj:,,Víš co? Pojď se mnou."
Vzal mě za ruku a dovedl mě ke krásnému romantickému mostu kde byli zámečky lásky. Vzal mobil a pustil tam My heart will go on, a potom mi dal ruce kolem pasu a já mu dala ruce kolem krku.
Já:,,Co děláš?"
Matěj:,,Však jsi mi vždycky říkala že tvoje vysněné rande bude někde na romantickém místě při tanci a krásnou dojemnou hudbou."
Mlčela jsem a jen jsme se dívaly do svých očí. Má čistě modré oči jako čisté nebe.
Matěj:,,Sandro, mám tě strašně moc rád a může ti to připadat jako klišé ale já to už nemůžu dál tajit. Už od té doby co jsem tě spatřil tak jsi mi připadala strašně sympatická a empatická. Jseš milá, vtipná, veselá vždycky s dobrou náladou. Už dlouho jsem ti to chtěl říct a myslím že teď nastala vhodná chvíle. Sandro Nováková MILUJI TĚ!"
Srdce se mi rozbušilo a nemohla jsem uvěřit vlastním očím.
Já:,,Já tebe taky!"
Políbily jsme se!
Připadala jsem si jako v ráji, přesně jsem si takhle představovala první rande a teď se mi to splnilo.Je mi 20 let a můj život se změnil. S Matějem jsme se vzaly, já jsem úspěšná redaktorka, Matěj pracuje v kanceláři, Denny a Robbert pracují se mnou. Daniela je průvodčí v pražské galérii. Tom Holland se oženil, sestře se narodil syn Adam a já, Dana a Matěj o volný čas hrajeme v divadlech. A s Tomem jsme zůstaly pořád dobrými přáteli.
ČTEŠ
Tanečník (Tom Holland)
أدب الهواةJedna dívka která miluje tanec se zamiluje do svého trenéra který jí svádí. Jak to celé dopadne?