Dramatický klub 3.kapitola

231 6 0
                                    

Šla jsem domů a na notebooku jsem si našla jejich stránku. Byla tam přihláška, váhala jsem jestli se mám přihlásit ale pak jsem se rozhodla že to risknu a přihlásila se. Doufám že to rodičům nebude vadit, ale chodím na brigády a vydělávám si nějaké peníze a když jsem viděla kolik ten klub stojí tak jsem zjistila že na to peníze mám.

V neděli:
Crrrrrrrrrrrrrrrr
Máma:,,Sandro! Zvoní ti mobil!"
Běžela jsem do kuchyně a vzala jsem mobil.
Já:,,Díky mami."
Byl to Tom Holland, uvědomila jsem si že je neděle a to znamená jen jediné.
Já:,,Ahoj:)"
Tom:,,Ahoj:) Půjdeš se mnou v 15:00 do baru?"
Já:,,Jo jasně."
Tom:,,Dobře, vyzvednu tě u tebe doma, jo?"
Já:,,Dobře, tak ahoj:)"
Tom:,,Ahoj:)"

Vzala jsem si na sebe červený svetr, černé džíny, černé boty a černou bundu.
(Jo moje nejoblíbenější barva je černá)
Strašně moc jsem se těšila.
Rodičům už jsem to řekla takže to vědí.

V 15:00

Přijel Tom v pěkným autě a já si šla sednout do auta.
Tom:,,Ahoj."
Já:,,Ahoj."
Tom:,,Moc ti to sluší."
Kousl si spodní ret a usmál se na mě.
Já se na něho taky usmála.
Já:,,Díky:)"
Jely jsme do baru a daly jsme si nealkoholický drink. Sice už jsme dospělí ale Tom řídí a já se nechci opít.

Já:,,Víš, já jsem se včera přihlásila do dramatického klubu a strašně se těším.
Tom:,,Tak to je dobře že máš takové koníčky:)."
Pořád se na mě díval a usmíval se.
Já:,,A ty máš jaké koníčky kromě tance?"
Tom:,,Rád kreslím a maluji."
Já:,,Já taky ráda kreslím, ale nikdo o tom neví."
Tom:,,Proč?"
Já:,,Protože si kreslím svoje sny a z některých by si mohli dělat srandu."
Tom:,,Ale pokud tě mají opravdu rádi tak si z tebe nebudou dělat srandu."
Já:,,Já vím, ale i tak nechci aby moje tajemství věděli."

Po dvou hodinách jsme už jely domů.
Tom:,,Dneska to bylo super."
Já:,,Jo to bylo:)"
Tom:,,Budu se těšit příště, tak ahoj:)"
Já:,,Ahoj:)"

O týden později:
Táta, máma a ségra už ví že jsem se přihlásila na dramaťák a dneska tam půjdu.
Šla jsem na vlak protože nikdo nebyl doma aby mě odvezli.
Koupila jsem si jízdenku a sedla si do vlaku. Byl poloprázdný takže to bylo super. Vytáhla jsem si sluchátka a poslouchala jsem ABBU.

Po hodině:
Už jsem byla na Masarykově nádraží a docela rychle jsem našla tu budovu podle adresy.
Paní:,,Dobrý den:)"
Já:,,Dobrý den, já jsem Sandra Nováková, před týdnem jsem vám poslala přihlášku."
Paní:,,Ano už vím, tak pojďte dál."
Vkročila jsem do budovy a viděla ostatní lidi a velké jeviště.
Paní:,,Takže měly by jsme tu být všichni. Je vás tu 15 že ano?"
:,,Ano! Ozvala se jedna zrzavá holka."
Paní:,,Dobrá, dneska to bude spíše seznamovací. Takže dobrý den, jmenuji se Linda a jsem "šéfová" tohohle klubu. Je mi 30 let, mám ráda divadla a filmy a doufám že spolu budeme všichni vycházet. A napadlo mě že by jsme si mohly rovnou všichni tykat."
Všichni se představili až na mě, na tu zrzku na jednoho blonďatého kluka a na jednu blondýnku.
Potom začala mluvit ta zrzka
:,,Ahoj, jmenuji se Daniela je mi 18 let, jsem hodně přátelská a mám ráda herectví a přírodu."
Potom začal mluvit ten kluk
:,,Ahoj, jmenuji se Matěj, je mi 18 let a rád sportuji a hraji fotbal.
A potom přišla řada na mě
Já:,,Ahoj, jmenuji se Sandra, je mi taky 18 let, miluju tanec, filmy, kreslení a hraní v divadlech."
Ale pak se představila ta nejhorší holka na světě.
:,,Ahoj, jmenuji se Nina, je mi 18 let, mám ráda, šmínky, make-up, módu, vzdělání a kulturu."
Její hlas byl hrozně nepříjemný a už na první pohled mi nebyla sympatická.

Omlouvám se že jsem Sandře změnila věk, ale víc se mi hodí když jí je 18💕

Tanečník  (Tom Holland)Kde žijí příběhy. Začni objevovat