Birinci Bölüm: Yasaklar Tahrik Edicidir
"Lalisa! İki bardak getir!"
Yoongi'nin sesini duymamla burnumdan solurken bardakların bulunduğu dolaba doğru uzandım ve iki tane bardak çıkararak kapağını sertçe kapattım. Annemin evde olmadığı zamanlar arkadaşlarını eve çağırmasından nefret ediyordum çünkü tüm işleri bana yaptırıyor, zorla hizmet ettiriyordu. Her ne kadar Hoseok ve Jin nadir de olsa yardım etseler de genel olarak hepsi bu durumdan memnundu, yemeklerini güzelce yedikten sonra televizyon karşısına geçtiklerinde bile isteklerini dile getirmekten çekinmiyordu hiçbiri. Bardakları her iki elime paylaştırarak orta sehpanın etrafına bağdaş kurarak oturan çocukların yanına gittiğimde bardakları sert bir şekilde masanın kenarına bıraktığımda Yoongi ters bir şekilde bana baktı.
"Kafamda kırsaydın bir de?"
Aramızda 5 yaşın bulunduğu sevgili abim sinir bozucu bir ses tonuyla konuştuğunda yapay bir şekilde gülümsedim ve yerimde doğruldum.
"Ben odamdayım, bir ihtiyacınız olursa mutfak orada."
Çoktan yemeğe başlarlarken Hoseok kaşlarını çatarak bana baktı ve ağzındaki lokmayı yutmadan konuşmaya başladı.
"Sen yemeyecek misin?" Başımı olumsuz anlamda salladığımda yemeyi ve yedirmeyi hayat felsefesi edinmiş, aramızdaki 6 yaşa rağmen ona abi dememem için ısrar eden Jin çorbasını kaşıklamadan hemen önce hararetle konuşmaya başladı.
"Bence en azından bu akşam bizimle yemelisin, harika haberlerimiz var."
Söylediği şeyden sonra etli, güzel dudakların birbirine bastırarak sinsice sırıttığında kaşlarım havalandı, "Ne haberi?" derken Taehyung, Jungkook ile arasına mesafe açarak elini hafifçe yere vurdu.
"Burada oturabilirsin."
Hepsi rahat, geniş bir şekilde yayılarak oturduğu için Taehyung'un bana açtığı yer oturulacak tek yer olurken minnetle gülümsedim daima soğuk ifadeli yüzüne, dudakları hafifçe kıvrılırken yanına doğru ilerledim ve açtığı yere oturdum. Bağdaş kurduğumuz için dizlerimiz birbirine değerken göz ucuyla bana baktığını hissetmiştim fakat ona dönene kadar başını öne eğip yemeğine devam etmeye başlamıştı bile.
"Ee, neymiş bu harika haberler bakalım?"
Hemen karşımda oturan Yoongi hunharca çorbasını kaşıklarken Namjoon dudaklarının kenarlarını peçeteyle temizleyerek sözü devraldı, aralarında en anlayışlı ve aklı başında olan o olduğuni çin diğerlerine nazaran bende çok ayrı bir yeri vardı çünkü Yoongi ile ettiğimiz herhangi bir kavgada beni savunmaya geçen iki kişiden biri o oluyordu.
"Yoongi, Taehyung ve Jin ile beraber bir mekan açıyoruz, gündüz kafe-bar tarzında bir yer olacak ve geceleri de gece klubü olarak iş yapacağız. Üstelik açılış bu hafta sonu yapılacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by your side | taelice
FanficSenin için doğru kişi olduğumu anlayana kadar sayısız acılar içinde kıvransam da, arkandan koruyacağım seni. Lalisa Manoban x Kim Taehyung | şubat 2020 @satanasovski