Ik stond aan het station, hij daagde maar niet op,
Ik belde mijn vriendin
"Dit was een dom idee"
"Hoezo?" Vroeg ze
"Hij is er nog steeds niet ik wacht al een uur"
"Wacht gewoon nog even oh gij meu geduld altij"
Ze hing op, ik lachte een beetje vanwege de sarcasme in haar stem,
Ik wachten nog even, ik stak een sigaret op terwijl ik op een bankje bij het station zat,
Ik bekeek onze berichten, 'a trip down memory lane' noemen ze het ook wel eens,
Al onze momenten zijn inderdaad momenten die we niet kunnen verliezen over een misstap.
Ik wist dat hij in dit gevaarlijk milieu zat. Het was mijn keuze voor hem te daten. Dus ik moet ook de ballen hebben hem te vergeven, voor iets waar hij eigenlijk niets aan kon doen. Ik realiseerde me juist hoe fuckedup en zwaar zijn levensstijl was, amper slaap. Veel verantwoordelijk op zijn schouders, veel haters, als er iets verkeerd gaat is het voorbij. In 1 klap kan het allemaal voorbij zijn, door onze berichten te lezen had ik geen besef van tijd meer.
Er kwam een darkskin naar me toe gestapt met zijn hoofd naar de grond toe. Hij stopte met stappen wanneer hij 2 meter van me af stond, ik stopte men gsm in men zak,
"Kan ik u helpen?"
Vroeg ik
"Het is over loverboy"
Zei hij.
"Euh, ken ik jou?" Vroeg ik in de war
"Nee.. maar hij riep dat ik naar hier moest komen. Vlak voor hij werd meegesleurd in een combi"
Men hart skipte een slag
"Wat bedoel je"
Zei ik
"Sorry. Ik heb zelf ni veel tijd voor ze mij ook mee sleuren,"
Hij wauw weg stappen
"Nee wacht!"
Zei ik terwijl ik opstond en zijn arm vast hield
"Sorry Angelica. Je ziet hem nooit meer terug"En plots was het voorbij.
1 uur en half gelede stuurde hij nog "ik zal er zijn" en nu gaat hij er nooit meer zijn.The end
Hopelijk hebben jullie genoten van dit waar gebeurt verhaal, tot op de dag van vandaag zit hij nog steeds vast. Hopelijk zien jullie nu in hoe het echte leven als vriendin van een drugsdealer echt is. Het is hard en moeilijk. Het brengt je op alle manieren naar ondere. Je moet mentaal sterk zijn voor zo iets aan te kunnen. En dan nog kan het zijn dat je 1 avond met hem lacht en de volgende avond zit hij vast en zie je hem nooit meer.
En dat is een risico die je altijd neemt.
Wees voorzichtig.
God be with you all!
JE LEEST
A story that does end
RomanceEen waargebeurd verhaal, over iets wat ik persoonlijk heb mee gemaakt. Ik hoop dat jullie hier wat uit leren en met open ogen naar de realiteit kunnen gluren.