" ik heb veel vijanden die er alles aan doen voor mijn geluk af te pakken"
Zei hij.
Ik keek in zijn ogen. Hij keek in de mijne."Geluk kan niet afgepakt worden als het gegeven is door God"
Zei ik met een kleine lach voor hem beter te laten voelen. En het werkte.
Ik zag zijn kuiltjes vormen door een lach dat op zijn gezicht verscheen. Ik voelde zo de liefde tussen ons groeien door gewoon puur oogcontact te maken.
Hij leunde naar beneden met zijn hoofd. Traag, en nog steeds met die kleine lach op zijn gezicht, zijn lippen raakte de mijne. Zijn armen helemaal rond men taille gewikkeld. Hij nam een korte pauze
"Ik hou oprecht van jou ik wil jou echt niet kwijt"
Zei hij me. nog steeds stevig in zijn armen.
"Ik jou ook niet"
Hoewel we wisten dat dit maar woorden waren.
We meende ze wel. Althans was het sneller voorbij dan we gehoopt hadden...
Iemand kwam binnen zonder aan te kloppen
"Bro genoeg met jullie tortelduifjes er is werk aan de winkel."
Hij tchipeerde.
"Blijf je of wil je liever naar huis?" Vroeg hij me
"Ik blijf wel"We wandelde terug naar de living, hij nam de zakjes klaar. Nam zijn 2 telefoons
"Oké dus. Leven voor ons is heel druk daarom dat ik weinig tijd heb maar al de tijd die ik heb probeer ik met jou te spenderen"
Hij nam men hand vast en liep met me naar beneden
Zijn Nokia ging heel de tijd af
"Ja hallo, ai ik ben daar zo"
Nog geen 2 min later... *trnnggg*
"Ja hallo? No broer ik ga vanavond pas Rotterdam laat laat"
"Sfe sgoed, ik moet gewoon die guap ophalen meer niet"
Toen we aan de laatste trap waren aan de voordeur hield hij me tegen.
"Alles wat je vandaag hebt gezien en gaat zien moet bij jou kunnen blijven. Je kan Niemand met deze informatie vertrouwen want dat kan mij in serieuze problemen brengen, goed?"
"Ja oké" zei ik
Hij gaf me een snelle kus,
We stapte naar buiten
"Dus, die mannekes die per week 2-10 zakjes weed verkopen zijn geen drugsdealers. Dat zijn bluffers. Die zijn op niks. Ik stoot per week mss het 5 dubbele daarvan met men bro's. en niet enkel in België en geen weed, maar cocaïne, en dat 5 dubbele is enkel bij slechtere weken. En nu dat het zomer is hebben we geen slechte weken. Want er is elke week wel ergens een feestje-"
Hij bleef me uit leggen hoe hij te werk ging en hij wou echt dat ik het begreep.
Enigste wat door men hoofd spookte was
"Ik ben samen met een drugsdealer"
.
Eerste klant.
3 zakjes van het witte spul en hij kreeg zijn briefjes
Zo deed hij samen met mij 5 klanten, het ging best wel snel dus ik vroeg me af waarom hij dan geen tijd had,
"Tijd voor naar Rotterdam te gaan."
Hij keek naar me
"Nu?" Vroeg ik,
"Gekkie we gaan eerst iets eten, wachten op de andere boys dan het geld tellen dat we al hebben, opschrijven dutje doen en dan naar Rotterdam, Kom je mee?"
Ik keek naar hem met een verontrustende blik
"Komaan schat ik ben bij jou er gaat niks gebeuren, en dan kunnen we wat meer tijd samen spenderen. Misschien een hotelkamer boeken in Rotterdam met Spa want ik kan da wel gebruiken nu"
Ik lachte "oké ik zal kijken als men ouders niet moeilijk gaan doen"
We gingen iets eten,We liepen terug in het appartement en wachten samen op de andere.
JE LEEST
A story that does end
RomanceEen waargebeurd verhaal, over iets wat ik persoonlijk heb mee gemaakt. Ik hoop dat jullie hier wat uit leren en met open ogen naar de realiteit kunnen gluren.