Елізабет прокинулась. Сидячи на ліжку вона щупала пальцями ніг килим на підлозі, намагаючись зрозуміти вона прокинулась чи ще ні. Килим відчувався реальним. Вона накинула на себе халат та пішла на кухню. Відкрила коробку з кавою та зробила глибокий подих. Запах кави теж був реальним.
Раптом вона згадала про Ворона який завжди в її снах. Подивилась навкруги. Ворона ні де не було. Отже це реальність.
Елізабет заварила кави та сіла перед комп'ютером, збираючись написати листа для Лоренцо. В її голові блукало багато думок та бажань. Елізабет хотіла написати що вона його кохає, що він зміг стати тим єдиним чоловіком з яким вона почуває себе справжньою жінкою. Як вона хоче щоб він був завжди поряд з нею. Та ще багато чого.
ЇЇ пальці забігали по клавіатурі та вибили «Я сумую за тобою».
Стрілка мишки натиснула кнопку «відправити»
З правої сторони почувся хриплий сміх.
Елізабет повернула свою голову.
По підлозі, діловито походжав, заклавши за спину крила той самий Ворон.
«Що, на більше не вистачило уяви?» - запитав він.
«Відкіля ти тут взявся? Це ж не сон» - запитала дівчина.
«Що за дурна манера, відповідати питанням на питання» - пробурчав ворон – «Ти досі не зрозуміла, що чим довше ти в своїх снах, тим глибше ти в них поринаєш? І чим глибше ти в них поринаєш, тим складніше їх відрізнити від реальності».
Ворон перелетів на стіл перед Елізабет. Витріщив свої чорні як ніч очі на дівчину
«Ти маєш проблему. Ти втрачаєш реальність»
Елізабет сиділа мовчки, намагаючись зрозуміти, що відбувається. В ній наче розірвалася граната. Вона відчувала себе спустошеною і лише одна думка блукала в її порожній голові: «цього не може бути!».
Ворон пробігся своїми лапками по клавіатурі і на моніторі з'явився напис : «Може тобі пити більше кави, щоб менше спати?»
Дівчина хотіла щось відповісти, але ворон не дав їй цього зробити.
«Не відповідай» - прохрипів він – «не роби себе ще дурнішою чим ти є зараз».
На моніторі зник напис, а натомість з'явився стакан з віскі та тарілочка з оливами.
Ворон сунув свого дзьоба в стакан, відпивши напою, потім проковтнув оливку та промовив:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сни Елізабет
Short StoryУсе видно не одразу, тому е історії які варто дочитати до кінця. Майже усі ми колись занурювались з головою у щось або у когось. Будь то кохання або комп'ютерна гра. Але головне в цьому - вчасно винирнути. Комусь не вистачає повітря в легенях - і ві...