4

407 37 10
                                    

След като два от часовете свършиха Дойонг беше решил да отиде до тоалетната.
Вече беше вътре но точно когато щеше да отвори вратата на една от кабинките някой го хвана и го залепи за стената.

Той се изненада от това и подскочи от страх.

Не разпозна кой беше човека и започна да се бори и опитва да се измъкне.
Разкрещя се а непознатия запуши устата му с ръка.

-Ако не се дърпаш ще приключим по бързо.-каза спокойно човека.

Дойонг имаше късмет защото точно тогава някакъв ученик влезе в тоалетната.

След като ги видя ученика се втурна и издърпа непознатия събаряйки го на земята и започвайки да го налага с юмруци в лицето.
Щом Дойонг разпозна кой беше спасителя му се втурна за да спре Джехюн който биеше с все сила непознатия.

-Джехюн,спри!-каза Дойонг хващайки го и махайки го от полуприпадналия човек.

Дже хвана ръката на вече плачещия Дойонг и го изкара от тоалетните и след това от училището.
Отидоха в близкия парк и се настаниха на една пейка.

Джехюн обхвана лицето на Дойонг в шепи и го попита.

-Добре ли си?Какво ти направи онзи?-говореше с разтревожен глас Дже.

-Н-нищо.-отговори тъмнокосия.
-Благодаря ти, Джехюн.

Джехюн гушна плачещия Дойонг,а от своя страна Дойонг отвърна без да се и замисля.

-Стига си плакал.Успокой се,зайо.-успокояваше го Дже докато галеше гърба му с едната си ръка.

Щом чу как го беше нарекъл Джехюн, Дойонг веднага се изчерви.
Останаха гушнати така още малко докато Дойонг не се успокои.

След това се върнаха отново в училищната сграда.

Веднага щом видяха приятеля си и Джехюн да идват към училището,Юта и Тен се втурнаха към тях.

Дойонг остави спасителя си и отиде при тях.

-Какво стана?!Търсихме те на всякъде!-каза Юта а по гласа му можеше да се разбере колко беше се притеснил

-Елате да седнем някъде и ще ви разкажа.-каза почти доловимо Дойонг.

Тримата влязоха в училище насочвайки се към столовата.

Те си взеха по парче пица и кенче кола.
Седнаха на една маса в дъното за да не ги чува никой.

L̶O̶V̶E̶ S̶O̶N̶G̶ |ʏᴜᴛᴀᴇ| [завършена✓]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora