To je ona! To je Klára! Počkať. Tohle mi nějak nesedí. Ona je Samova sestra? Jsem zmaten. Nemohu jí to říct. Za prvé. Nemám na to. Za druhé. Samo mi řekl , že když ho najde tak to s ním nedopadne dobře. A jak já měl vědět, že to budu já?! Tohle je ale řádně zamotaný. Hlavně nesmí zjistit, že jsem to já. ,, Hej! Čo tam stojíš ako prikovaný. Poď sem." Řekl Samo.
( Jop... Toto som kreslila ja.😅 Takto to vidím ja ako sa to deje. ( Poznámka autora 😂)),, Ahoj. Já jsem Dejzr. Těší mně. " Řekl jsem a snažil jsem se aby to nevyznělo trapně. ,, Já som Klára. Tiež ma teší." Řekla a usmála jse na mně. To snad ne! To je na sto procent ona! Vždyť jsem jmenuje i Klára a má takej jistej žarivej úsměv. ,, Já si musím odskočit." Ani jsem nečekal na odpověď a běžel jsem do koupelny. A to mám být s ní v pokoji a spát vedle ní?! No ne tak docela vedle ní ale chápeme se. Doufám, že mně nespozná. Jinak bude se mnou ámen. Někdo zaklopal ne dveře. ,, Dejzr? Si tam?" Slyšel jsem jak mluví Samo. Šel jsem otevřít.,, Tak tu si. Stalo sa niečo? Vyzeral si byť vystresovaný." Řekl Samo. ,, Jsem v pohodě. " Snažil jsem se na něho usmát, tak aby to nevyzeralo sileně. ,, Keď myslíš." Řekl a odešel. Musím něco vymyslet.
Pohľad Kláry :
Neviem. Veľmi mi niekoho pripomína. Mám sa ho to spýtať? Asi hej. Ale divne sa na mňa pozeral. Čo som mala rozstrapatené vlasy? Zrejme hej. ,, Poslyšte. Nemáte náhodou nějako spoločenskou hru? Rád bych si něco zahrál." Povedal Mattem. ,, Ale jasné, že máme. Máme tu monopoly, Twister, karty..." Ani som nemusela dopovedať a už si vybral. ,, Ja bych si osobně nejraději zahrál Twister." Povedal. ,, Dobre." Išla som pre Twister. Po ceste som ale zakričala : ,, A budeme všetci hrať?" ,, Jo." Povedali všetci. Bola som otočená chrbtom a zrazu som do niečoho narazila. ,, Au! " ,, Promiň mi to." Povedal niekto. Keď som sa pozrela bol to Dejzr. Podával mi ruku a ja som ju prijala. ,, Prepáč. Som nešikovná." Zasmiala som sa. No bolo vidno , že on je nejaký vážny. ,, Spravila som niečo zlé?" Povedala som. Fakt som nechápala čo sa s ním deje. ,, Ne! Nic! Promiň. Mám jenom blbej den..." Zasmial sa. Niekoho mi veľmi pripomína. ,, Veľmi mi niekoho pripomínaš. Nevideli sme sa už niekedy? " Hneď ako som to povedala tak celý zbledol. ,,No.... Víš... Eee..." Zakokrhal sa. ,, Čo tam toľko robíš ségra? Ešte si po ceste umývaš vlasy?" Počula som ako sa všetci traja zasmiali. ,, Hahaha. Fakt vtipné." Prekrútili som očami a išla som po Twister. Len som ešte videla ako ide Dejzr dole. Kde máme len ten Twister? Á. Tu je. Išla som dole. ,, Takže aby sme si to ujasnili. Ako mám vás volať? " Spýtala som sa. Fakt sa mi nechcelo ich volať prezývkami. ,, Mně volej klidně Matty." ,,Volej mne Vita. Tak je to nejlepší." ,,Mňa volaj Samo." Povedal Samo a začal sa veľmi smiať. ,, Nie. Ja ťa budem volať môj otravný braček." A poslala som mu vzdušnú pusu. ,, A teba mám ako volať? " Spýtala som sa Dejzra. ,, Mně volají Dominik." Povedal ale bolo vidno, že niečo nie je v poriadku. Takže Dominik... Musím sa ho potom spýtať, či ho nepoznám. ,,Dobre. Tak si už konečne poďme zahrať Twister. " Povedala som a začali sme hrať. Samo sa ponúkol , že bude točiť tou vecou. Dominik ho ale presviedčal, že to bude robiť on. Čo je s ním?
,, Takže, Vita, ľavú nohu na modrú." Povedal Samo. On to robí snáď naschvál! Všetci sme úplne domotaný a ani nevieme ako sa vlastne ešte držíme. ,, Já to už nedám!" Povedal Vita. ,, Nieeeee! " Všetci sme zvrieskli. Ale neskoro. Boli sme tak domotaný, že sme spadli všetci. Všetci sme sa na tom poriadne zabavili. Tento deň je jeden z najlepších.
Pohľad Dominika :
Nebudú lhát. Dnešek byl skvělej. Až na to, když sme všichni spadli tak jsem spadl na Kláru ta si toho ani nevšimla. Naštěstí. Čuměl jsem na ní jak blázen. Určitě si toho všichni všimli. Možná ne ale nevím jak je to možní. Šel jsem si už lehnout. A sakra! Já zapomněl že spím u Kláry. Fakt mi štěstí přeje. Právě přišla Klára. ,, Ty už ideš spať? " ,, Jo..." Řekl jsem. No co? Není tak zas skoro... Je už půlnoc. ,, Ok. Aj ja pôjdem." Za půl hoďku přišla. ,, Dobrou." Řekl jsem a hned jsem se otočil. ,, Nechceš sa ešte rozprávať? " Řekla Klára. Co jsem já nějaká holka která musí kecat i o tý nejmenší hlouposti? ,, Ne. Nechci." ,, Tak dobre. Ale chcem sa ťa na niečo spýtať." Řekla. No tak dobře. Vždyť jedna otázka mně nezabije. ,,Dobrá. " ,, Nestretli sme sa už niekde náhodou? Ako keby som ťa už niekde videla." Dobrá. Beru spět. Jedná otázka mně může zabít. A v tomto případě i doslova. ,, Ne. Nidky předtím jsem tě neviděl." Vychrlil jsem ze sebe. ,, Dobre. Len sa pýtam. Tak fajn. Dobrú." Řekla a já jsem hned usnul.
Ahojky !💞
Skúsila som pridať do príbehu vlastnú kresbu.😅♥️ Snáď nevadí. Keď tak napíšte do komentára čo si o tom myslíte.
S pozdravom DIA.🌸♥️
YOU ARE READING
🌸 Nezabudla som 🌸/Fanfiction/ / Dejrisa/
FanfictionKamaráti v detstve.10 rokov sa nevideli. Keď sa však Dominik zoznámi s jej bratom a začnú sa stretávať všetko sa zmení. Ako všetko dopadne?