PROLOG

745 27 9
                                    

Witam w mojej nowej książce. Nie mam pojęcia jak regularnie będą się pojawiać rozdziały bo jeszcze 30 minut temu nie wiedziałam, że będę pisać tą książkę. Chciałabym z tego miejsca pogratulować Marcinowi, który w sobotę wygrał 3 edycje The Voice Kids. O samego początku pokochałam jego głos i jego osobę oraz do samego końca trzymałam za niego mocno kciuki. Zasłużył na tę wygraną jak nikt inny. Gratuluję Marcin i nie mogę się doczekać twojej nowej piosenki, a potem płyty 😘 ( W mediach macie pierwszy singiel Marcina)
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Hej jestem Oliwia. Mam 13 lat i dzisiaj jest mój pierwszy dzień w nowej szkole. Musiałam zmienić szkołę przez sytuacje, które mnie spotykały codziennie. Ale kiedyś o tym opowiem. Na chwilę obecną nie jestem gotowa, aby o tym opowiedzieć. Wróćmy do tematu szkoły. Za godzinę mam być już w szkole, dlatego bardzo się stresuję. Nikogo tam nie znam i boję się, że nikt mnie nie zaakceptuje.

(1h później)

-Uwaga klaso! Od dzisiaj do waszej klasy dołącza nowa uczennica. Przywitajcie ją miło. Proszę, przedstaw się i opowiedz coś o sobie
-Cześć, nazywam się Oliwia i jestem z Krakowa, ale przeprowadziłam się do Warszawy, aby się odciąć od przeszłości.
-Hej Oliwka- powiedziały dwie dziewczyny.
-Cześć Oliwia, jak chcesz możesz usiąść obok mnie.
-Ok- uśmiechnełam się nieśmiało i usiadłam w ławce obok chłopaka.
-Uuuuuuu....- powiedziała cała klasa.
-Nie przejmuj się nimi, oni tak zawsze. A tak w ogóle to jestem Marcin i w tym momencie pasuje siebie na Twojego przewodnika po szkole.
-Ja jestem Oliwia jak już z pewnością wiesz. Dziękuję za propozycję pomocy, ale nie chce Ci zawracać głowy. Wydaje mi się, że dam sobie radę.
-Nawet tak nie mów. Z mojej strony to będzie czysta przyjemność, bo w końcu będę miał okazję spędzić trochę czasu i porozmawiać z kimś normalnym, takim jak ja.
-Okej, jeśli tak bardzo chcesz mi pomóc to pokaż mi gdzie jest stołówka, bo jestem bardzo głodna.
-Oczywiście, że ci pokaże, ale na razie poczekajmy aż się lekcja skończy.

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Prolog był pisany na szybko, bo już nie mogłam się doczekać aż wstawię tą książkę. I tak jak pisałam wcześniej, nie mam pojęcia kiedy będzie kolejny rozdział. Jak wrażenia po prologu? 😉

Marcin Maciejczak- chłopiec, który zmienił moje życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz