Bilgilendirme

1K 84 34
                                    

Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır görüşemedik. Açıkçası yorumlarınız beni çok mutlu etti fakat bir türlü hikayenin nasıl devam edeceğine karar veremedim. İlk bölümden sonra dört ya da beş bölüm yazdım. Hepsi farklı devam ediyordu. Umarım okuyucu kaybetmemişimdir.

Şimdi, hikayeyi baştan tekrar kurguladım. Öncekinden tek farkı Evelyn bir prenses ve William ise lord.

Gelelim oyunculara! Eminim çoğunuz oyuncuları neden değiştirdiğimi soracaksınız. Açıkçası oyuncuların çoğu aynı film/dizilerde oynamışlardı. Yani başrol oyuncuların böyle olması beni rahatsız etti. Sanki bir film/diziye bağlı bir hikaye görüntüsü vermek istemedim. Sonuçta fanfiction bir hikaye değil.

Kitabı hızla yazmaya devam edeceğim, tekrar ilham gelmeme gibi bir durumla karşılaşmamayı umuyorum. Tabiki bu sizin oylarınız ve yorumlarınızla olur. Çünkü moralimi yüksek tutacak tek şey onlar.

Anlayışınız için teşekkürler. Yeni bölüm yakında geliyor!

NOT! Bu hikaye bazen duygusal olacak, bazen aşırı romantik olacak, bazen acımasız olacak. Belki de herkes ölecek, belki de herkes masallardaki gibi sonsuza dek mutlu yaşayacaklar. Bu hikaye, yazarın kafasına göre ilerleyecek, okuyucuların değil.

"Sarayda hataya yer yoktur."

Kuğunun DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin