Bazen caniniz acir siz sadece kendi caninizin aciyor oldugunu sanarsiniz.Etrafinizdakilerin mutlu oldugunu sanip ,onlara kötü davranirsiniz.Şuan o haldeyim sadece benim canim yaniyor.Cünkü ben hem babami hem annemi kaybettim.Ve bu gördüklerimin hepsi rüya olsun die çok dua ettim ama olmadi.Şimdi ise Babam için okunan Yasini şerifi gözyaşlarimla birlikte dinliyorum.Sadece dinliyorum,elimden hiçbirsey gelmiyor.Sadece öle bekliyorum.Hocanin "Amin" diyişinden sonra irkildim.Sahi ölmüşmüydü babam,sahi hiç mi rüya payi yoktu.Hadi ama şaka diyin...
Ölüyorum ben 'baba'.Babaciimm sen kalk ben yatiyim baba,üşürsün orda hadi baba.İçimde çıgliklar koparken dişarida sadece bakiyorum."Başıniz sagolsun."
Herkes gidiyor işte .Yine birakip gidiyolar,görüntü olarak buradalar bazilari agliyo bile olsa timsah gözyaşlari bunlar biliyorum,hissediyorum.
Babamin yani başina oturup gözyaşlarimi serbest biraktim ,yagan yagmurla birlikte agliyoduk iste oda agliyodu halime."Baba,Babaciiimm,üşüyomusun baba,çok mu soguk orasi ? hii Babaa neden susuyosun baba,neden cevap vermiyosun ,KONUŞSANA BABA."
"Kizim sakin ol ,tamam hadi gel buraya."
"Gidin başimdan ,yalniz birakin beni.Lütfen yalniz birakin sadece acimi yaşamak istiyorum.Hic istemedigim bu aciyi yaşamak istiyorum.Lütfen gidin."
Annesi Tam yanima yaklaşirken durdu,neden o bi tek cümle etmedi bana ,neden oda üzgün rolü yapmadi ?Neden her zamanki gibi böyle suratsiz?Bu çocuk neden böle neden onu düşünüyorum.
"Canim yaniyor.Gidin nolur ,ben Babamin yaninda kalirim o şimdi güçlüdür felan ama korkar o ben onu yalniz birakamam.
"Kizim yapma bak böyle baban bu halini görse çok üzülur,hatta görüyodur bile yapma be kizim."
"BEN SİZİN KİZİNİZ DEGİLİM. GİDİN DEDİM GİDİN."
"Hey sakin ol ,Anneme bagirma."
Yine bana sert çikmişti yine bana bagirmişti gözlerime hep nefretle bakiyo bu çocuk gercekten çok mu nefret ediyosun benden.Neden sana böyle hissediyorum?"Al o zaman götür anneni."
"Tamam tamam tartişmayin oglum,hadi gidelim.Sende Dikkatli ol kizim."
*******
AYBERK..
"Tamam tamam tartişmayin oglum,hadi gidelim.Sende Dikkatli ol kizim."
Annem beni sürükleyerek mezarligin çikişina getirmişti,ama hala nefretim var o kiza ya tam kötü bir aci çekiyo ama benim Anneme bagiramaz.Hala aklimda o kiz,hâla onu düşünüyorum niye?
"Oglum birşey söylicem istersen burda dur sen belki birine ihtiyaci olur."
"Hii."
"Oglum iyi misin?"
"Ne oldu anne,ne dedin?"
"Diyorum ki yaninda kal kizin,burda ol."
"Anne aklimdan neler geçiyor bilmiyorum ama kalamam burda işim var."
"Ne işin var oglum.Hem işlerini bugün için ertelesen ölür müsün?"
"Belki birgün ölürüm anne he belli mi olur :D"
"Sus çarparim agzina ,Annesiyle nasil konişuyo terbiyesiz,sipa seni,ölcekmiş,sen mi karar veriyon ölmeye."
"Anneee,kalmiyorum işim var arkadaşimi bulmam gerek okeyy."
Ben tam arkami dönüp arabaya dogru ilerlerken Annemin dedigi lafla irkildim.
"O kiz dimi? O kiz için böylesin ,sirf o kizi bulmak için buraya geldin,yoksa sen kim
Amerikadan dönmek kim.Ya bulamazsan oglum,ya buldugunda başka biriyle birlikteyse."
Neydi şimdi bu kelimeler yoksa birşey mi bulmuştu Annem?Yoksa benden sakladigi birsey mi var?
"Anne ne biliyosun?"
"Hiç.... hiçbirşey oglum,sadece vazgeç arama o kizi ,burda olsaydi bu kadar uzun sürmezdi onu bulman ,yok işte yok."
"Annee canim aciyoo böyle.... biçak batiriyolar bana ev,bu sokak ,bu şehir bana dar geliyor anliyo musun?Babamda hissetmedin mi böyle he? En çokta bana bu koyuyo anne ariyorum ama bulamiyorum.Tam buldum derken aslinda hep ayni yerde oldugumu bilmek canimi çok yakiyor.Savaşicam anne vazgeçmicem sende ya yanimda olursun,ya da bana karişma lütfen eger bulursam söz tanıştircam sende seviceksin böyle gülüşü var güneş gibi sonra utanmasi var elme gibi yanaklari kipkirmizi oluyor sonra sinirlenmesi var seni beni tanimaz uyuz sonra...."
"Oglum sen .... Sen agliyosun:("
"Anne yaklaşma lütfen çok zavalliyim dimi perişan ama onun için deger anne."
Arabaya binip ,çaliştirdigimda gazi bastim gercekten kötüyüm Annemin sesi kulaklarimi çinlatti."Oglum beni dinle gitme."
****
İnşallah begenmişsinizdir .Benim hikayemi okudugunuz icin teşekkurler.
ASYABERKLER.<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK SÖZ #Wattys2017
Teen FictionBu kitapta biraz merak biraz aşk biraz heyecan yaşicaksiniz okurken. Her insanin saklamak isteyip,hatirlamak istemedigi şeyler vardir. Şimdi onlari hatirlayip üzülmeyin sakin. Kimse için o gözyaşlarinizi boşuna dökmeyin,degmez. Ama aşk,sevginin cok...