Jeongin, Felix'in elini sımsıkı tutmuş çarpışan arabalara sürüklüyordu Felix'de bu haline kıkırdıyordu "Hadi buna da binelim! Uzun süre olmuş buraya gelmeyeli tanrım!" Felix kendinden küçük olan oğlandan elini kurtarmış ve havaya kaldırmıştı "Tamam, tamam ama önce bir şeyler içelim ağzım kurudu artık sonra ne istersen yaparız" Jeongin umutsuzca kafasını salladı "Sonra içeriz ilk binelim" Felix kafasını salladı ve Jeongin'in kolunu kavradı bu sefer Felix onu sürüklüyordu "İlk bir şeyler içelim." Jeongin kolunu kurtarmış ve küçük çocuk edasıyla ters yönde pamuk şeker satan adama doğru koşmaya başlamıştı "Pamuk şeker yiyelim mi?" Jeongin heyecanla Felix'in cevabını bekliyordu Felix kafasını sallayarak cevap verdi bu Jeongin'in mutlulukla havada sıçramasına sebep olmuştu "Şunları yiyelim ve çarpışan arabaya binelim artık." Jeongin yandan Felix'in tepkisini ölçütü "Ama içe-" Jeongin hiçbir şey olmamış gibi çarpışan arabalara doğru yürümeye başladı "Sırada bekleyim en iyisi." Felix arkasından gülümseyerek bakıyordu.
"Eğer o zürafayı benim için kazanırsan-" Jeongin cümlesini nasıl tamamlayacağını düşünürken Felix tamamladı "Bana bir öpücük vereceksin." Jeongin dudaklarını bastırarak zürafaya baktı ne olursa olsun onu alacaktı, "Anlaştık."
Jeongin kafasında ki tacı düzeltti bu gece uzun bir süre sonra ilk defa bu kadar eğlenmişti istediği her şeyi yapmış anı yaşamıştı ve bu mutluluğunu Felix'le paylaştığı için mutsuz değil aksine mutluydu kendini değerli hissediyordu Felix elini elinden çekip Jeongin'in önünde durdu Jeongin'inde kalbi tekrar canlanmış gibi atmaya başlamıştı hızlı ve ritimsiz Felix önünde durmuş Jeongin'i bekliyordu, Felix zürafayı kazanmış Jeongin'e vermişti Jeongin'de ona bir sarılma vermişti ama şimdi öpücük zamanıydı Felix elini Jeongin'in beline koyunca Jeongin'de boynuna koydu onunla daha önce de öpüştüm bunu yapabilirim diye düşündü Jeongin içinden bir yerlerde Hyunjin'in burada olduğunu hissediyordu, yanılmıyordu da Hyunjin uzakta elinde ki Milkshake'le karşısında öpüşen çifti izliyordu kırılma zamanı Hyunjin'deydi artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lose You To Love Me, Hyunin
FanfictionJeongin ve Hyunjin ayrıldıktan 2 ay sonra Hyunjin evlenir.