❄️'14

950 110 10
                                    

Jeongin fırından daha yeni çıkan açmaları izliyordu karnı çok fazla açtı ve sabah kalkar kalmaz ilk işi fırına koşmak olmuştu şimdiyse almak için 7 dakikadır bekliyordu "İki açma ve bir kepek ekmek." Yıllardır geldiği bu fırının sahibini hep görüyor ama adını bilmiyordu önceden Hyunjin alır eve gelirdi ya da Hyunjin alır Jeongin geride onu beklerdi şimdiyse tek başına buradaydı "Hyunjin gelmiyor uzun zamandır." Jeongin karşısında ki adama çaresizce baktı, kafasını salladı "Artık beraber değiliz." Adam anlamışcasına kafasını salladı "Konuşmak istediğin zaman uğra." Jeongin kaşlarını çatsa da ufak bir gülümseme yolladı "Müsait olduğum zaman gelirim iyi günler." Jeongin hızla fırından çıkmış annesinin evini tutmuştu Hyunjin'le eskiden yaşadığı evin önünden geçerken duraksadı uzun zamandır o daireye adım atmıyordu Hyunjin'in de geldiğini sanmıyordu ev boş bir şekilde duruyordu Jeongin içinde ki baskıya dayanamayarak binaya adım attı bir kaç dakika içeri baksa sorun olmazdı evde onu bekleyen annesi aklına gelince bir kaç dakika diye düşündü Jeongin bir kaç dakika içeri girsem sorun olmaz diye düşünerek dairenin kapısını açtı ev havasız kokuyordu eski havasından haber bile yoktu içeri girdiğinde tozlanmış olan ayakkabılığı düşündü bir ara buraya gelip eşyalarımı almalıyım diye düşündü Jeongin paytak adımlarla evi turlarken gözüne eski anılar geliyordu karşısında ki masada Hyunjin'le sevişmişti yan tarafta ki koltukta da ve Köprü tablosunun hemen yanında da Jeongin'in içi acırken yatak odasına doğru adımlarını yöneltti buraya daha sık gelmeliyim diye düşündü her şey bıraktığı gibiydi duvarda kırılan bardağın parçaları hâlâ yerdeyi Hyunjin'in devirdiği çerçeveler yerde gösteri halindeydi gözlerini kapatıp nefesini verdi.

Yatak odasının girişinde belirdiğinde Jeongin ince bir çığlık atmış karşısında ki beden de elindekileri yere düşürmüştü "Tanrım! Burada ne işin var?" Hyunjin yere eğilerek düşürdüğü şeyleri topluyordu "Bir şey arıyorum." Jeongin görmeyeceğini bilsede kafasını salladı ve Hyunjin'in başının ucunda durdu "Ne arıyorsun?" Hyunjin kafasını salladı "Seni ilgilendirmez." Jeongin hıhlayarak Hyunjin'in elindekileri aldı "Elindekiler benim, ne aradığını söyle Hyunjin senden daha iyi biliyorum bu evi." Hyunjin, karşısındakinin yüzüne kesik bakışlar atıyor göz göze gelmekten çekiniyordu, çekinmeliydi de. "Ucunda kelebek olan kolyeyi arıyorum." Jeongin arkasını dönerek çekmeceden kolyeyi aldı bu onun kolyesiydi ama sesini çıkartmadı Jeongin "Al, burada." Hyunjin kolyeyi alarak incelemeye başladı bu kolye her şeyin başlangıcıydı ve Hyunjin bunu yanına alarak ne kadar aptal olduğunu her gün yüzüne vurmak istiyordu.

"Felix iyi birine benziyor sizi gördüm dün" Jeongin kafasını salladı "Öpüşürken." Jeongin'in tek dileği Hyunjin'in onları o şekilde görmemesiydi ama görmüştü işte çok geçti zamanı geri almak için. "Seungmin'le mutlu musun?" Hyunjin kafasını salladı konuşamıyordu ağzını açamıyordu sanki "Başını ağrıtmıyor herhalde." Jeongin'in sesi titrediğinde kendine lanet etti buraya hiç gelmemeliydi Hyunjin'de ondan farksız bir şekildeydi aptallık etmişti ve şimdi ikisi çekiyordu "Dinle Jeongin o gün söy-" Jeongin arkasını dönerek odadan çıkmak için adımladı "Diyeceğin şeyler umrumda değil artık Hyunjin o gece her şeyi söyledin zaten." Hyunjin'de peşinden çıktı odadan "Seni kırmak istemedim pişmanım."

Pişman olduğunu söylersen söz veriyorum ki hiç kızmadan seni affedeceğim.

Jeongin duraksadı artık gözlerinden yaşlar akıyordu bunu duymayı istiyordu uzun zamandır ama kolay değildi işte canından çok sevdiğin kişinin onu terk etmesi kolay değildi yaşadığı tüm acılara değdi mi diye düşündü Jeongin, kasırgaya vurana kadar hiçbir şey gibi geliyordu. Evden çıkmadan önce Hyunjin'e son bir kez baktı ona bakışını unutmasını istemiyordu.

"Beni kırmadın Hyunjin beni resmen öldürdün ve biliyor musun keşke tanıştığımız gece beni kurtarmasaydın. Bu acıyı çekmek yerine ölmeyi tercih ederim."

Sesi sonlara doğru iyice kısılmış ve hıçkırmaya başlamıştı.

Sesi sonlara doğru iyice kısılmış ve hıçkırmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lose You To Love Me, HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin