❄️'16

933 92 35
                                    

Jeongin'in düşündüğünden daha iyi ilerliyordu durum masaya oturmuş ne yiyeceklerini düşünüyorlardı "Buraya daha önce iş toplantısı için gelmiştim balıkları güzel oluyor ne dersin?" Felix'in sorusu üzerine Jeongin dudağının içini ısırdı "Jeongin balık sevmez." kafalar Hyunjin'e dönünce Jisung öksürmeye başlamıştı Felix kaşlarını kaldırırken gözlerini Hyunjin'den çekmemişti "Arkadaşın değil diye biliyorum." Evet, çünkü kocam diye geçirdi içinden Hyunjin "Değiliz zaten." Felix bu sefer Jeongin'e dönerken Changbin kaos kokusu aldığı için gülümsemeye başlamıştı "İşte bahsettiğim kişi önceden birbirimizi tanıyorduk önemsiz biri artık bir bağımız yok." Önemsiz biri Hyunjin içinden defalarca bunu geçirdi gözleri Seungmin'e kayarken bir yandan da karşısında ki Jeongin'den gözlerini ayırmıyordu, Felix tatmin olmuşcasına gülümsedi "Madem balık yemiyorsun ımm-" Jeongin elini Felix'in eline koyarak gülümsedi "Sorun değil sen seviyorsan deneyebilirim." Felix kafasını kaldırarak gülümsedi, Hyunjin de masanın altından elini sıkıyordu.

Jeongin zorlada olsa balığı yiyordu kimse zorlamamıştı ama Hyunjin'e inat her şeyi yapabilirdi şuan "Tuz var mı?" "Burada." İlk defa duyduğu sese karşı ona uzatılan tuza ve uzatana bakıyordu "Teşekkürler." Ve samimi olmayan gülümsemeler masada Felix hariç herkes gergin bir şekilde ikiliyi izliyordu 'dediğim her şeyi geri alıyorum iyi birisi falan umrumda değil istediğim tek şey onu yumruklamak' Jeongin içinden defalarcana bunu geçirse de hiçbir şey yapamazdı.

"Ee Hyunjin birazda sen kendinden bahset seninle hiç konuşmadık." Felix gülümseyerek Hyunjin'e baktığında içtiği şarabın boğazında kaldığını hissetti Jeongin, Minho'yla göz göze gelince Minho gözlerini kaçırmıştı "mimarım normal bir hayat yaşıyorum ha-bir de ikinci evliliğim bu." Felix bardağını masaya koyduktan sonra meraklı gözlerle Hyunjin'e baktı "Sakıncası yoksa neden ayrıldınız?" Seungmin'e baktıktan sonra bir Jeongin'e bir de Felix'e bakmıştı Jeongin dudaklarını birbirine bastırıp vereceği cevabı bekliyordu "İlk manyağının tekiydi 7/24 onunla ilgilenmemi istiyordu." Gülümseyerek şarabından bir yudum aldı Jeongin "Ayrıldıktan ne kadar sonra evlendim Hyunjin?" Hyunjin şarabından bir yudum alırken ifadesiz bir şekilde Jeongin'e baktı "Biliyorsun." Jeongin kafasını salladı "Nerden bileyim ben?" Masa iyice gerilirken kimse sesini çıkartmıyordu herkes olacakları bekliyordu "iki" Jeongin kaşlarını kaldırdı "iki ne? Ay mı? Yıl mı? Ne?" Hyunjin nefesini dışarı vererek bir yudum daha aldı "iki ay" Felix peçeteyle ağzını silerken konuştu "O zaman ilgi manyağı olan eşin gayet ilgi manyağı olma konusunda haklıymış." Hyunjin elinde ki bardağı sertçe masaya bıraktığında bağırmıştı "Hiçbir sikim bilmiyorsun o yüzden o çeneni kapa." Ayağı kalktığında Seungmin'de geri çekilmişti "Her zaman domuz gibi davranıyorsun Hyunjin bravo sana yine yaptın!" Jeogin ayağa kalkmış bir kaç kez alkışladıktan sonra Hyunjin Jeongin'in üstüne doğru yürürken araya Felix girmişti "Geri çekil." Hyunjin Felix'le kavgaya tutuşurken restorantta olan müşterilerde onları izliyordu uzun uğraşların ardından ikiliyi ayırmışlardı ama kaf kavgaları hâlâ bitmemişti "Jeongin'e bir daha yaklaşmayacaksın duydun mu beni!" Hyunjin'in gözlerinden ateş çıkacak gibi olmuştu "Ne diyorsun lan sen istediğim gibi yaklaşırım" Jeongin, Felix'i tutarken Felix'in çenesine doğru akan kanı silmeye çalışıyordu Seungmin olanları uzaktan izliyor bir an önce bitmesini istiyordu Seungmin etrafı dolmuş gözleriyle süzerken Jeongin'le göz göze geldi "Kocanı da al ve git buradan." Hyunjin anında Seungmin'e dönmüştü onun varlığını unutmuş olduğu için kendine lanet ediyordu Seungmin'i kolundan tutarak dışarı çıkarttı.

"Bunu görmeni istemezdim." Seungmin kafasını salladı "Gittiğim her yerde sorun çıkartan benim Hyunjin, sanırım bunu bitirmeliyiz Woojin beni yakında bulucak sende biliyorsun bunu sana zarar gelmesini istemiyorum." Seungmin akan yaşlarını silerken Hyunjin ona sarılmıştı "Beni dinle Seungmin o pisliğin sana zarar vermesine izin vermeyeceğimi biliyorsun bana bir şey olursa Jisung ve Minho seni koruyacak." Seungmin geriye giderek Hyunjin'den uzaklaştı "Beni korurken Jeongin'e ne kadar zarar verdiğinin farkında mısın?" Hyunjin kararmış gökyüzüne bakarken mırıldandı "Ona verebileceğim en büyük zararı verdim artık iyileşmesi lazım."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lose You To Love Me, HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin