❄️'13

964 108 10
                                    

"Jeongin?"

Jeongin anında Felix'den çekilerek karşısında onu izleyen 4 gence bakıyordu "Jisung hyung?" Jeongin'in kalbi deminkinden daha çok atarken kalbinin yerinden çıkacağını düşünüyordu Hyunjin karşısındaydı, çok sevdiği adam onu başkasıyla öpüşürken görmüştü. "Uzun zaman oldu hiç aramıyorsunda." Kafasını sallayarak karşısında ki Minho'yu süzdü saçlarını değiştirmişti Minho'da dudaklarını ısırarak Jeongin'i süzüyordu bir zamanlar en iyi arkadaşım olan kişi şimdi bir yabancı gibi düşünmeden edemedi Jeongin "Evet, öyle oldu." Diyerek yalandanda olsa bir gülümseme yolladı Hyunjin ve yanında ki Seungmin'e gözü kayıyordu Seungmin onun her hangi bir resmini görmüş olacak ki Hyunjin'in ifadesini izliyor diye düşündü Jeongin bir ona bir Hyunjin'e bakıyordu Seungmin, Jeongin yanında ki Felix'i hatırlamış olacak ki arkasında kalan Felix'i gösterdi "Bu Felix" Felix gülümseyerek Jeongin'e bakmıştı "Erkek arkadaşıyım" Jisung'un gülümsemesi donmuş bir an Hyunjin'e bakmıştı Hyunjin acı bir ifadeyle bakıyordu bu ifadeyi biliyordu Jisung o yüzden ortamda ki havayı dağıtmak için konuşmaya başladı "Çok şanslısın Felix, Jeongin iyi birisi." Felix daha da çok gülümseyerek Jeongin'i belinden kendine doğru çekti "Evet, gerçekten öyle." Jeongin bir an önce buradan gitmek istiyordu kimse konuşmayınca Jeongin dudaklarını yaladı "Bi-biz gitsek iyi olucak yarın işim var, sonra görüşürüz Jisung Hyung." Jeogin'in yaptığı vurguyla Minho derin bir nefes almıştı böyle olmasını istemiyordu.

Jeongin sonunda kendini yatağa atmış tavanı izliyordu aylar sonra Hyunjin'i gördüm diye düşünmeden edemiyordu ne çok istemişti boynuna atlayıp onu öpmeyi ama imkansız gelmişti imkansızdı. Jeongin'in gözünden yaşlar akmaya başlamıştı, Felix'e ihanet ediyor gibi hissediyordu hem Felix'le beraber bile değildi tamam bir kaç kez öpüştük ama bu sevgili olduğumuzu göstermez diye düşündü Jeongin hayır Felix'e umut vermişti beraber olabileceklerine dair Jeongin oflayarak çarşafı kendine çekti her şeyin rüya olmasını istiyordu özellikle bu gecenin.

 Jeongin'in gözünden yaşlar akmaya başlamıştı, Felix'e ihanet ediyor gibi hissediyordu hem Felix'le beraber bile değildi tamam bir kaç kez öpüştük ama bu sevgili olduğumuzu göstermez diye düşündü Jeongin hayır Felix'e umut vermişti beraber olabile...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lose You To Love Me, HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin