Yolcular

244 11 5
                                    

Harry Hermione'ye döndü ve '' Nerede olduğunu bulabildin mi? Malum ben ona yalan söylemişim ya !''. Hermione anlayışlı bir ifadeyle '' Ben sana inanıyorum ve eminim yarınki görevden sonra Ron da sana inanır.'' ''Sen öyle diyorsan..'' dedi Harry ve dalgın bir şekilde şömineye bakmaya devam etti. ''Ah hadi ama, böyle somurtup oturmamalısın. Gidip ejderhayı nasıl geçebileceğin konusunda alıştırma yapmalısın!'' Harry gözlerini şömineden ayırıp Hermione'ye döndü '' Sende biliyorsun ki profesör Moody yardım etti ve sadece 'accio' diyerek süpürgemi beklemem yeterli olacak.'' ''Biliyorum ama yine de başına bir şey gelmesin diye biraz daha çalışsan...'' ''Sende biliyorsun ki aslında ben ejderhaları bile bilmemeliyim.''


Bu iş iyice ilginçleşmişti. Hogwarts'ta bir ejderha mı? Üç çapulcunun da gözleri Lily'e döndü, ve cevap beklercesine bakmaya başladı. '' Hogwarts Bir Tarih'te bununla ilgili bir şeyler hatırlıyor gibiyim ama bana böyle bakmayı kesin!'' Dalgın bir şekilde yere bakarken bir anda çocuklar konuşmaya devam etti, ''Hala anlamıyorum, biri senin adını neden ateş kadehine koyar ki?'' ''İnan bana bilsem Sirius'a sormaz, hatta o kişiyi Dumbeldore'a söylerdim.'' Dörtlünün de ağzından kelimeler dököldü, ''ATEŞ KADEHİ'' ''BEN Mİ??!?!?!''(Türkçe Katili bir yazar) ''DUMBELDORE'' ''SİRİUS?!'' birbirlerine baktılar ve Remus Konuşmaya başladı,'' Dumbeldore hala burada, ateş kadehi diye isim çıkan bir şey var ve bu çocuklar Sirius'u - Aman Tanrım SENİ TANIYORLAR!'' ''Sağ ol Aylak ben zaten beni tanıdıklarını anlamamıştım.Ama beni şaşırtan beni tanımaları değil benimle konuşmuş olmaları. Yani anlarsınız ya ünlü bir seherbaz olacağım ya.'' ''Burada önemli olan seni tanımaları veya seninle  konuşmaları değil,-EVET DEĞİL SİRİUS- ateş kadehi. Bu Üç Büyücü Şampiyonasının yarışmacılarını seçen bir kadeh ve adını atabilmek için büyük olmalısın ki çocuk bizden küçük gibi. Bu çocuk -Harry galiba adı değil mi? Bence onunla konuşmalı ve biraz bilgi edinmeliyiz derim.'' Lily bütün bunları nefes almadan söylediği için derin bir nefes aldı ve diğer üç kişiye baktı; Sirius alınmış bir ifadeyle ona bakıyor, James etkilenmiş bir şekilde Lily'e kocaman gözlerle bakıyor ve Remus bir plan yapıyormuş gibi bir ciddiyetle yeri inceliyordu. Onlar sessiz bir şekilde duyduklarını tartışırken ortak salon boşalmış ve şöminenin önündeki ikili dalmış gitmişti.

Bir anda şöminenin içinden Sirius'un kafası çıktı ve Harry ile Hermione şok oldular. Harry şoktan kurtuldu ve ''Erken geldin ne oldu?'' diye soruverdi. Sirius hafifçe gülümsedi ''Bir büyücü evine girdim, sahibi az önce gitti ama çok fazla konuşamam. Eee benle konuşmak istiyordun ne oldu?''. ''Sadece yarın için çok heyecanlıyım o kadar.'' yarı utanmış bir gülümseme ile baktı. Sirius gururla ona baktı ve ''Baban olsa senle gurur duyardı Harry.'' dedi. Ve havadan sudan, Harry'nin heyecanı hakkında konuştular ama bizim dört zaman gezgini Sirius'un bu yetişkin haline takılıp kalmıştı. Sirius'un gözleri şaşkınlıkla açılmıştı, o çok farklıydı sanki başından çok kötü şeyler geçmiş gibi. Ani bir hareketle pelerinin altından çıktı ve yetişkin haline doğru ilerledi. Çıkardığı sesler sohbet eden üçlünün de dikkatini çekmişti ve sohbetlerini bırakıp arkalarına dönmüşlerdi. Harry'nin yüzünü gören zaman yolcularımız büyük bir şaşkınlık nidası koydu ve şaşkınlık dolu hava bir anda sona erdi.

Harry asasını kaldırmış ve beden kilitleme laneti atmıştı Sirius'a, Sirius lanetin önünden çekilemedi ve donmuş bir şekilde arkaya düştü. O sırada yetişkin hali şömineden çıkmış Gryffindor ortak salonuna girmişti. Diğer üç zaman yolcusu da heyecanla pelerini üstlerinden atmış ve karşılarındaki manzaraya ilginç bir hava veriyordu.Büyük Sirius şaşkınca etrafına baktı ve bir büyü mırıldandı ve ondan sonrası yetişkin Sirius hariç herkes için koyu bir karanlık...








Evet böyle bırakmak çok eğlenceli ve bir sonraki bölümü ne zaman yazarım bilmiyorum. Olayların ana hattına yakın tutamayabilirim ama 22 Kasım sabah Sirius ile konuşmak istemişti Hayrimiz. Neyse ne işte. Günün hangi zaman dilimindeyseniz iyi geçsin. Bir sonraki bölümde görüşürüz....

Kum Saati ⏳- Zamanda İleri GidişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin