Cześć :) Nazywam się Marienette i mam 14 lat. Jestem średniego wzrostu nastolatką o ciemnych włosach i fiołkowych oczach. Z charakteru jestem miłą, pomocną i wrażliwą osobą. Mam również dwójkę wspaniałych rodziców Sabine i Toma Dupain- Cheng. W wieku 5 lat wyjechałam z nimi do Chin z powodu problemów finansowych. Dopiero po 9 latach wróciliśmy do rodzinnego miasta we Francji. Wcześniej jak tu mieszkałam miałam kolegę niestety nie pamiętam jego imienia. Jutro zaczynam naukę w Paryskiej szkole. Z jednej strony strasznie się cieszę ale z drugiej boję się, że będzie tak samo jak w Chinach. W skrócie nie byłam tam za bardzo lubiana. A to wszystko przez mojego starego przyjaciela Luke Cauffaine. Przyjaźniłam się z nim ale on chciał czegoś więcej. Ja nie odwzajemniłam jego uczuć i zaczął się mścić. Mam nadzieję, że znajdę przyjaciół i będę w końcu szczęśliwa.
Siema :/ Nazywam się Adrien i mam 15 lat. Jestem wysokim nastolatkiem o blond włosach i zielonych oczach. Z charakteru jestem arogancki i wredny. Mam również dwójkę rodziców Emilie i Gabriela Agreste. W wieku 5 lat straciłem najważniejszą osobę w moim życiu. Strasznie za nią tęsknię. Każdej nocy jak tylko zamykam oczy śni mi się ten sam koszmar jak mnie zostawia bez słowa. Już straciłem nadzieję, że wróci. Od tej pory ona to przeszłość. Postanowiłem, że się zmienię już nie wróci tamten Adrien miły i pomocny teraz jestem Agreste Bad Boy i Play Boy. Jutro idę do budynku który łączy analfabetów żeby ukończyć ostatnią klasę gimnazjum. A potem spadam z tej zapiziałej budy.
*** Hejka! Mam nadzieję, że WSTĘP się podoba. Jak tak to zostawcie coś po sobie (⭐ lub 💬). Nie zmuszam ale dla was to tylko kliknięcie a dla mnie radocha i motywacja. Do następnego. BAY ❤
CZYTASZ
Wybacz mi ten jeden raz
Action-Marinette -Hm...? -Wybacz mi -Za co? -Za to, że cię pokochałem Do moich oczu napłynęły łzy. -Adrien... Więcej wam nie zdradzę czytajcie książkę a nie opis. 18+ ⭐- gwiazdkujcie 💬- komentujcie