♡EVLİLİK♡||YAPBAR

434 19 43
                                    

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
İLK BÖLÜMLER SIKICI VE ŞAÇMA BULABİLİRSİNİZ AMA OKUMAYİ BIRAKMAYİN ÇÜNKÜ İLERLEYEN BÖLÜMLER GAYET GÜZEL OLUCAK
:) KEYİFLİ OKUMALAR.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Ben Yaprak Ayvaz 20 yaşındayım ve üniversiteye gidiyorum ailemle yaşıyorum ve tek yakın arkadaşım barış,Barış Ozansoy.
Ben her kız gibi değilimdir yeri geldimi elbise falan giyerim ama genelde erkek gibi bir kızımdır.
Yani kendime bakım göstermem bu hayatı relax yaşayanlardanım.
------------------------------------------------------------
Evde ailecek kahvaltı ederken babam bir anda bayıldı baya panik yapmıştım annem benim kadar telaşlanmamıştı
Hemen ambulansı arayıp babamı hastaneye götürdük doktorlar babama bakarken annem beni köşeye çekti.
(Oya=Oy)
Oy:Kızım baban bayadır hasta yani hastalığı son evre gibi birşey ve fazla ömrü kalmadı.
Y:Ve siz bunu bildiğiniz halde bana söylemediniz mi?
Oy:Seni üzmemek için söylemedik ama artık öğrenme vaktin geldi kızım.
Y:Pes VAllaha pes bunca zamandır beni kandırdınız demek ki.
Ağlayarak hastanenin dışına çıktım ve gelen barışı gördüm koşar adımla yanına gidip sıkıca sarıldım.
Orda sıkıca bana sarıldı.
B:Birtanem iyimisin?
Evet bizin ilişkimiz böyleydi hertürlü güzel sözcük vardı ama yeri geldimide çokta güzel küfür edebiliyoruz.
Y:İyi değilim hiç iyi değilim.
B:Noldu güzelim anlat bana.
Y:Babam hastaymış barış ve bunu benden saklamışlar.
B:Ne ciddenmi durumu iyimiymiş?
Y:Hayır değilmiş aksine fazla ömrü kalmamış.
Böyle diyince ağlamam şiddetlenmişti barış bana sıkıca sarılıp saçımdan öptü.
B:Tamam güzelim geçicek sakin ol.
Ben birşey demeden dahada sıkı sarıldım barışa kokusu bana huzur veriyordu hemen sakinleşiyordum.
------------------------------------------------------------
Biz barışla doğduğumuzda tanıştık o nasıl oluyor derseniz yani şöyle ki biz barışla aynı gün doğmuşuz ve salak hemşireden biri beni barışın ailesine barışıda benim aileme vermiş.
Tabi birimiz kız birimiz erkek olunca annelerimiz farketmiş ve hemşireyi bulmuşlar falan derken bizi kendi ailelerimize vermişler tabi ailelelerimiz karşılıklı çocuk sevince yani benle barışı tatlı bulunca sevmek istemişler tanışmışlar arkadaş olmuşlar ailelerimiz ve ozamandan beri barışla biriz biraz saçma hikayemiz ama bu önemli değil sonuçta şuan beraberiz ve ben halimden baya memnunum.
------------------------------------------------------------
B:Biraz daha iyimisin birtanem?
Y:Hıhı iyiyim hem sen varken nasıl iyi olmayabilirim ki.
B:Ben hep senin yanında olucam biliyorsun.
Y:Biliyorum.
Deyip hafiften gülümsedim ve barışın yanağından öptüm.
B:Hadi gel babanın yanına gidelim.
Y:Tamam.
Barış kolunu omzuma attı ve öyle yürümeye başladık.
Babamın yanına gittik babam uyanmıştı hemen yanına gidip sarıldım.
Y:Beni çok korkuttun baba.
(Taner=Tr)
Tr:Korkma kızım iyiyim ben.
Y:Yalan söylüyorsun iyi değilsin ben herşeyi biliyorum.
Tr:Öğrendin mi herşeyi?
Y:Evet annem söyledi.
Tr:Tamam kızım üzülme sen ben iyiyim.
Y:Bizi yalnız bırakır mısınız.
Annemle barış gidince babamın elini tuttum.
Y:Babam benim kahramanım.
Tr:Söyle kızım
Y:Hani senin ömrün az yha.
Tr:Malesef ki evet.
Y:İşte benden istediğin görmek istediğin birşey var mı?
Tr:Aslında var ama sen kabul edermisin bilmiyorum.
Y:Şimdiden kabul.
Tr:Kızım hemen öyle söyleme.
Y:Hadi ne olduğunu söyle.
Tr:Senin evliliğini görmek çocuğunu görmek istiyorum.
Kelimeler zihnimde dolanıyordu daha sevgilim bile yokken evlenip çocuk yapmam bu çok zordu ama babamında son isteğiydi.
Tr:Ben sadece hayal ediyorum bunu yapmak zorunda değilsin.
Y:Yapıcam senin için yapıcam.
Bir çaresini bulup evlenecektim çocuk olurmuydu bilmiyorum ama evlenecektim 20 yaşımda evlenip çocuk yapacaktım 15 yaşında bile evlenen çocuklar var okadar zor olmasa gerek birşeyler düşünmem lazımdı.
Tr:Kızım cidden yapmak zorunda değilsin.
Y:Baba yapıcam dediysem yapıcam.
Tr:Kızım senin daha sevgilin bile yok hem birgünlük tanıştığın biriyle evlenemezsin de.
Evet bulmuştum birgünlük tanıdığım adamla değil ama 20 yıllık tanıdığım adamla evlenebilirdim ama tabi oda isterse.
Y:Birgünlük tanıdığım biriyle evlenmicem ben hemen gelirim.
Hızlıca odadan çıktım ve barışın yanına gidip elinden tuttum ve sürüklemeye başladım.
B:Yaprakçım napıyorsun.
Y:Sus ve takip et barış.
Hastanenin dışında ki bir bankın oraya gelip oturdum barışıda oturtturdum.

♡EVLİLİK♡||YAPBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin