3.BÖLÜM

255 20 25
                                    

Barışa bakmak için arkamı döndüğümde barışla dudaklarımız değmişti.
İlk şok olsamda sonra kendimi toparlayıp geri çekildim.
B:Şey ben,ben şey.
Y:Noldu barış düzgün söyle.
Pek bozuntuya vermek istemiyordum.
B:Ben şey için gelmiştim,istersen bırak ben yapayım kendini yorma diye gelmiştim.
Y:Peki al bezi sağol canım.
Barışın yanağından öpüp sandalyeden indim ve sandalyeyi alıp yemek odasına yürüdüm ve sandalyeyi bıraktım.
Sonra istemsizce elim dudağıma gitti karşımdaki aynaya baktığımda mal mal sırıttığımı gördüm hiç farketmeden benden istemsiz nasıl gülüyordum ki bunlar aşkın belirtilerimiydi ki çaktırmadan barışa baktığımda 32 diş gülüyordu yine.
Onun mutlu olması beni mutlu ediyordu.
Ona aşık olup olmadığımı nasıl anlayabilirdim ki daha önce hiç aşık olmamıştım ve bu duyguyu hiç bilmiyordum.
Birgün gelip barışla evlencen deseler inanmazdım ama şuan evliydik ve biraz önce yanlışıkla öpüşmüştük bunları düşünürken kalbim neden hızlanıyordu yada ben neden mal mal sırıtıyordum anlamıyorum bunu kime sorabilirdim ki öyle bir arkadaşımda yok barışa sorsam yanlış anlayabilir başkasını seviyorum falan sanıp üzülebilirdi en iyisi google amcaya sormaktı odaya çıkıp kapıyı kapattım telefonu elime alıp yatağa oturdum ve google amcaya birine aşık olduğunu nasıl anlarsın diye yazdım ve çıkan ilk sonuca tıkladım.
Ve bendeki tepkilerin birçoğunun olduğunu gördüm,daha fazla okumama gerek yoktu çünkü bukadarı bile aşık olduğumu gösteriyordu yani ben şimdi 20 senelik arkadaşımamı aşık olmuştum.
Aşık olduysam bile hiç pişman değilim ona aşık olduğumu anlamıştım ama ina açıklamalımıydım bilmiyorum onu üzmek istemiyorum.
Böyle söylemeyince içimde yaşayıncamı acı çekerdi yoksa ben aşkımı itiraf edip bir hata yaparsam ona dahamı çok üzülürdü.
Kafam çok karıştı en iyisi bir süre içimde tutmaktı.
Ev zaten toplanmıştı elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim.

🐣BARIŞ'TAN🐣

Yaprağı etrafta göremeyince odamıza gittim bizim odamıza,aşağıda yanlışıklada olsa öpüşmüştük ve şuan nasıl aşırı mutluyum anlatamam.
Yatakta açık duran telefona baktım google açıktı son arananlara baktım ve
birine aşık olduğunu nasıl anlarsın sorusunu gördüm 32 diş gülen suratım bir anda düşmüştü yaprak kime aşık olmuştu ki birine aşık olduysa kaldırabilirmiyim bilmiyorum.
Galiba kaldıramazdım gözümden akan bir damla yaşı sildim ve telefonu geri yerine bırakıp aşaği indim telefona baktığımı belli etmemeliydim zar zor yüzüme burukça bir gülümseme ekledim.

🍃YAPRAK'TAN🍃

Havluyla yüzümü sildikten sonra banyodan çıktım telefonu odada şarja takıp aşağı indim ve barışın yanına gittim.
Gülümsüyordu ama yüzüne dikkatlı baktığımda içten gülmediğini farkettim burukça gülümsüyordu sanki gülmek için kendini zorluyor gibi,acaba telefonumu gördü diye düşündüm ama odada falan sesini duymamıştım belki hâlâ kanka dediğim için üzgündür bilmiyorum.
Y:İyimisin birtanem?
B:İyiyim birtanem neden ki?
Y:Hiç öyle sordum.
B:Peki atıştırmalık yapmaya mutfağa geçelim mi?
Y:Geçelim.
Mutfağa geçtik ve ilk napacağımı düşünüyordum.
Y:Ne yapsak yemek için?
B:Sarma yapalım,dolma yapalım,börek yapalım,kısır yapalım,yapalımda yapalım işte.
Y:İstersen birde altın günü yapalım barıs.
B:Niye dalga geçiyorsun sen sordun.
Y:Şaka yapıyorum yha hemen yüzünu asma.
B:Eee napıyoruz?
Y:İstediklerinin hepsini ve daha fazlasını.
B:Ziyafet var be.
Y:Evet ziyafet var ama sıkıntıda var.
B:Ney?
Y:Bunları akşama kadar nasıl hazırlıcaz.
B:Hazırlarız biz.
Y:Peki hadi başlayalım.
Çoğu yemeği yapmıştık son olarak kek kalmıştı.
Y:Hatırlıyormusun,küçükken canımız kek çekmiştide-.
B:Kek yapmaya kalkışmıştık.
İkimizde gülümsemiştik.
Y:Tarife bakıp kek yapmaya çalışırken heryeri mafetmiştik.
B:Ve sonuç yanık bir kek olmuştu.
Y:O günleri özlüyorum.
B:Bir fark yok ki bizim ilişkimizde değişen tek şey zaman bak şuan beraberiz ve yine beraber kek yapıcaz tek fark inşallah bu sefer yakmıcaz.
Y:Haklısın.
Barışla gülüyorduk.
Barış hep gülsün istiyordum,çok güzel gülüyordu be,onun bilneyip ama benim ona yolladığım bir şarkıyı açtım,güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın bu cümle sanki direk barışa yazılmış gibiydi.
Bende şarkının tam nakarat kısmına eşlik ettim barışa baktım.
Y:Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdin döndürür kalbimi çöle gözünden akan yağmurlar döndürür çölleri sele.
B:Çok güzel söylüyorsun.
Y:Beğenmene sevindim.
B:Ve kek hazır kaba dökebiliriz.
Y:Ama ilk kabı margarin ile yağlıycaz üstüne un dökücez sonra unları silkeleyip temizlicez böylece kek kalıbımıza yapışmıycak.
Kekide fırına verdikten sonra kendimize çikolatalı süt yapıp içeri geçtik.
B:Yorulduk be.
Y:Aynen ayaklarıma inme indi.
B:Sana katılıyorum.
Y:Annemi şuan anlıyorum bu ev hanımlığı zor işmiş.
B:Bende şuan kadınları anlıyorum çünkü pertim çıktı.
Sütü bir dikişte içip barışın ayağına yattım.
Oda saçlarımı sevip okşuyordu.
Y:Bu mutlu anlarımız hiç bozulmasın istiyorum.
B:Umarım hiç bozulmucak.
Y:Sen biraz daha saçımla oynarsan uyuyabilirim.
B:Uyu ozaman.
Y:Hee uyuyayımda kek yine yansın.
B:O durum vardı demi.
Y:Neyse bizim fırın hızlı ısıtıyor bi kabarsın olsunda sonra bizimkiler gelene kadar uyuruz.
B:Olur.
Barış telefonundan rasgele bir video açtı ve kek olana kadar izlemeye karar verdik.
Gözlerim gidiyordu ama uyumamalıydım bunu yapmalıydım dayanmalıydım.
Kekin olup olmadığına bakmak için fırının yanına geldim az daha gelmesem yine kek yanacakmış fırından keki çıkarıp kek kabına koydum ve barışın yanına gittim.
Barış koltukta uyuyakalmıştı benimde odaya çıkasım gelmedi koltuk biraz genişti barışın yanına yattım yüzümü boynuna gömüp sıkıca sarıldım ve kendimi uykuya bıraktım.
Barışın kıpırdanmasına kalkmıştım ama yüzümü boynundan çekmemiştim benim pozisyonum hiç değişmemişti tek değişen şey barışın bana sıkıca sarılmasıydı.
Barışın kokusunu derince içime çektim nefesimi hiç bırakasım yoktu bu koku içime işlesin istiyordum.
Daha fazla nefesimi tutamayınca nefesimi geri verdim.
Bu çocuk bukadar güzel kokmak zorundamıydı.
Şuan parfüm değil direk kendi kokusu vardı ve aşırı güzeldi.
Barış boynuna gelen nefesten huylanmış olacak ki kıpırdamaya başlamıştı.
Hatta uyandığını hissediyordum.
Şimdide gözleri benim üstümdeydi yani yüzüme bakamıyordu ama yanında olan bana bakıyordu.
B:Sen burda niye iki büklüm uyudun ki güzelim,sonra boynun tutulucak,kafanıda boynuma gömmüşsün zaten ben burdan kalkıp seni nasıl odaya taşıyayım şimdi,mecbur burda yatıcaz,acaba seni sevdiğimi ne zaman anlıyacaksın yada birgün anlayacakmısın ki belkide sonsuza kadar arkadaş kalıcaz,eğer başkasına aşık olursan bunu kaldırabilirmiyim bilmiyorum arkadaşın olarak saygı duyarım ama seni seven adam olarakta çok üzülürüm,bu durumu hiç kaldıramam başkasına aşık olmanı istemem belki bencilliktir ama napayım dayanamam işte,şuan bana sarılıp uyurken başkasına sarılıp uyuyacağını bile hayal edince kötü oluyorum başkasına sarılacağını öpeceğini düşününce deli oluyorum,benden başkasını sevme olurmu.
Ama ben ağlarım ki,çok tatlı konuşuyor.
Ondan başkasını sevmiyeceğimi şuan söylüyemiyordum ama çok güzel seviyordu be.
Evet belki başkasına göre yaptığı bencillikti ama bana göre sadece aşktı buna bencillik diyemezdim.
Bende seni çok seviyorum diyemiyordum bu beni üzüyordu o 20 yıldır diyemiyordu kim bilir ne kadar üzülüyord kıyamıyordum ona.
Ama bu sevgimi bir süre daha içimde tutmayı düşünüyordum.
------------------------------------------------------------
B:Yaprak güzelim uyan,yaprak saat 20.30 olmuş yarım saat sonra bizimkiler gelicek hadi kalk.
Y:Uyanmak istemiyorum.
B:Okadar temizlik yemek için uğraştık uyanmamak olmaz.
Y:Buna katılıyorum.
Barışın boynundan kalkıp ayaklandım.
Boynundan kalkmama rağmen kokusu hala burnumdaydı bütün içime işlemişti sanki.
Barışta ayağa kalkınca sıkıca sarıldım ama bu 1 2 saniyede bile tekrar kokusunu özlemiştim demek ki aşk böyle birşeydi.
B:Birşey mi oldu güzelim?
Y:Yok sadece sarılmak istedim.
Barış birşey demeyip oda sarıldı.
Sonra kendimi barışın kucağında buldum sesimi çıkarmadım ellerimi boynuna sardım.
Odaya gelince barış beni yere bıraktı,1 saniye bile yanından ayrılmak istemiyordum.
B:Hadi git hazırlan sonra tekrar burda buluşuruz zaten.
Y:Tamam.
Üstümüzde pijama vardı diye değistiriyorduk yoksa değiştirmezdik.
Ben turuncu bir kıyafet giyecektim altı eşortmanımsıydı ve üstüde göbeği açık bir swetti saçımıda topuz yapınca odadan çıktım.
Barışta benle bir çıkmıştı birbirimize baktık anca bukadar rastlama olabilirdi.
Oda benim gibi turuncu giymişti tek fark onun göbeği açık değildi normal olarak.
Y:Tam bir çift olmuşuz bence aşkım.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Evett bir bölüm sonu daha kıyafetleri hikayeyi bozmamak için koymadım şimdi koyucam bu arada 1151 kelime ehehehe umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Takım böyle işte jdjdjdkd klasik ama hoş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Takım böyle işte jdjdjdkd klasik ama hoş.
Bu arada o çizgi attığım yer rüya falan değil zaman atladığını belli etmek için dkdkdk.

♡EVLİLİK♡||YAPBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin