Barış sakinleşmiş olmalı ki ellerini hafifçe gevşetti.
Ama o kızarık gözlerle karşılaşmak istemiyordum o yüzden kafamı kaldırmadım.
Biraz vakit geçince kafamı kaldırdım barışın uyuduğunu gördüm.
Ben ona kıyamazdım ki,elimi saçına attım ve onu uyandırmıcak şekilde saçlarını okşadım sonra eğilip dudağına küçük bir öpücük kondurdum saniyelik birşeydi.
Onu uyandırmıcak şekilde yanından kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve yatakta oturup telefonu elime aldım google amcaya girdim ve aşk itiraflarında nasıl bir süpriz yapılmalıdır'ı arattım çıkan sonuçlara baktım güzel resimler vardı bunlara benzer birşey yapabilirdim.
Telefonu yatağa bırakıp odadan çıktım aşağı inerken rüzgardan kapı çarpmıştı umarım barış uyanmazdı.
Aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım.🐣BARIŞ'TAN🐣
Kapının çarpma sesisyle uyanmıştım yanıma baktığımda yaprak yoktu aşağıdaydı herhalde.
Bugün sabahı onun gözleriyle açmak çok güzeldi kaç dakika veya kaç saat öyle durduk bilmiyorum dudaklarımız değecem diye konuşamadım an bozulmasın diye kıpırdayamadım ama yaprak bizi o ikilemden kurtarıp sarılmıştı.
Sonra aklıma yaprakla sadece arkadaş olduğumuz geldi,onla sevgili gerçek karı-koca olamayacağımız geldi bunun gibi bir çok şey düşündüm saniyede.
Sonra göz yaşlarım benden istemsiz aktı yaprak kalkmak istediğinde engelledim çünkü ne zaman beni ağlarken görse oda ağlardı ve ben onun ağlamasını istemedim sonra uyumuşum zaten.
Yanımda yaprağın telefonu vardı ve yine google açıktı hemen merakla telefonu elime aldım belki bu yaptığım yanlıştı ama merak ediyordum.
Son arananlara girdim ve gördüğümle kalakaldım.
Yaprak kimi seviyordu ki veya kime itiraf edecekti aşkını,keşke o kişiden ben olsaydım ama o kişi ben değildim olamazdım çünkü yaprak beni arkadaşı kankası olarak görüyordu yine gözledim dolmuştu ama ağlamayacaktım kendimi sıktım ve istemeyerekte olsa yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim.🍃YAPRAK'TAN🍃
Merdivenden ses gelince otarafa döndüm, gülen barışi gördüm ve bende ona gülümsedim.
Y:Günaydın birtanem.
B:Günaydın.
Bukadar güzel gülmesine rağmen sesi kısık boğuk ve kırık çıkıyordu veya yeni uyandı diye böyleydi.
Y:Bie yanak alayım.
Barış benim boyuma eğilip yanağını döndü.
Bende kocaman öpücük kondurdum yanağına.
Y:Oh oh çok tatlıymış.
B:Bende tatlı yiyebilir miyim?
Y:Tabi.
Diyip yanağımı döndüm bu seferde barış kocaman öpücük kondurdu yanağıma.
B:Oh oh çok tatlıymış.
İkimizde gülüyorduk ama barış şuan daha içten gülüyor gibiydi.
Y:Neyse tuzludan önce tatlı yemeyelim ben kahvaltıyı hazırlamaya devam edeyim.
B:Devam et bakalım.
Y:Ama senden birşey isticem.
B:Tabi iste.
Y:Menemen yaparmısın ben senin gibi yapamıyorum seninki daha güzel oluyor.
B:Tabi yaparım sen iste yeter birtanem.
Y:Sağol birtanem.
Barışa öpücük atıp önüme döndüm.
~~~
Barış soğanları doğramaya başladığında göz yaşları firar etmeye başlamıştı bile.
Soğanlı elleriyle gözünü silmeye çalışıyordu ah şapsal çocuk.
Yanına gidip sweat'in koluyla barışın gözünü ve göz yaşlarını sildim.
Ben sofrayı hazırladığım için bangoya çıktım barışın akan göz yaşlarını siliyordum sulu gözlerine bakınca benimde gözlerim doluyordu.
Barışın göz yaşını silmek için eğildiğimde barışta yüzünü kaldırdı.
Ve yine aynı şey olmuştu dudaklarımız birbirine değmişti.
Kaç saniye şok içinde kaldık bilmiyorum ama birinin durumu kurtarması gerekiyordu bende zar zor kendimi geri çektim ve barışın göz yaşını sildim.
B:Ben şey bil-.
Y:Bilerek yapmadığını biliyorum sıkıntı yok sadece yanlışıkla oldu.
B:Ay-aynen.
Kurban olduğum utanmıştı bakışlarını gözümden çekip soğan doğramaya devam etti.
~~~
Menemen olduğunda sofraya geçtik ve kahvaltı etmeye başladık.
Y:Ben bugün okula gitmeyi düşünüyorum.
B:Bende gitsem iyi olur.
Y:Tamam hazırlanıp çıkarız ozaman.
B:Tamam.
Beraber sofrayı kaldırıp odaya çıktık.
Ben elbise giymeyi düşünüp dolaptan elbise aldım ama fermuarını çekemiyordum fermuar yeride kalçadan başlıyordu ama ben bunu giymek istiyordum barışa kapattırsam sıkıntı olmazdı herhalde sonuçta evliyiz ve yakın zamanda inşallah bu evlilik gerçeğe dönecek.
Y:Barış bir bakarmısın.
B:Tabi geliyorum.
Barış odaya girince şok olmuş nutku tutulmuş gibiydi aynadan barışı görebiliyordum.
B:Ne-ne oldu?
Y:Şu fermuarı çekermisin.
B:Ta-tabi çekerim.
Barış gelip fermuarı çekti ama fermuar yarıda kalmıştı barış onla uğraşıyordu soğuk parmakları sırtıma değdikçe irkiliyordum ama hoşumada gidiyor gibiydi.
Barış sonunda fermuarı çekmişti bende ona doğru döndüm.
Y:Teşekkür ederim.
B:Rica ederim çıkalım mı?
Y:Olur çıkalım.
Barış önden gitti bende çantamı alıp barışın peşine takıldım.
Barışla aynı okuldaydık ama aynı sınıfta değildik.
Ben güzel sanatlar okuyordum barış ise mimarlık.
Okula gelince barışın yanağından öpüp okula girdim.
Dersimin olduğu sınıfa girdim tek boş yer bir erkeğin yanıydı barış kadar olmasada yakışıklıydı ama yakışıklılıği umrumda değildi sonuçta benim sevdiğim vardı.
Gidip yanına oturdum çantadan küçük bir not defteriyle kalem çıkardım.
X:Günaydın,merhaba.
Çocuğa baktığımda gülümsüyordu ve kafam kadar gamzesi vardı ama ben gamzelere dayanamıyordum ki birde çok içten gülümsüyordu.
X:Günaydın,merhaba.
A:Ben ali.
Diye girdi lafa çocuk,neden bilmiyorum ama tipine ali ismi yakışıyordu.
Y:Bende yaprak memnun oldum.
A:Bende memnun oldum.
Y:Okulda yenisin galiba ilk defa görüyorum seni.
A:Evet yeniyim hatta bu sınıfı bulana kadar yarım saatim gitti baya büyük bir okul.
Neden bilmiyorum ama çocuğa hemen ısınmıştım iyi birine benziyordu.
Y:Evet baya büyük,ilk gün bende öyleydim ama istersen sana okulu gezdirebilirim.
A:Olur çok sevinirim bu arada sözlün var galiba.
Alinin parmağıma baktığını gördüm.
Y:He yok sözlü değilim.
A:Nasıl yani?
Y:Sözlı değilim evliyim.
A:Anladım tebrik ederim ama neden tektaş yok parmağında.
Y:Ha şey evde unutmuşum.
Çocuğa biz sahte evliyiz barış bana değil ben barışa evlenme teklifi ettim ondan yüzüğüm yok diyemezdim.
A:Anladım.
(Hoca/Hc)
Hc:Siz ikiniz çıkın dışarı çok konuşup dersi bölüyorsunuz.
Y:Ama hoc-.
Hc:Çıkın dedim.
Aliyle birbirimize baktık eşyalarımızı alıp dışarı çıktık.
Y:İlk günden benim yüzümden atıldın.
A:Önemli değil ya lisedede az atılmışlığım yoktur yani.
Aliyle beraber gülmüştük.
Y:Ozaman gel okulu gezdireyim.
A:Tamam olur.
~~~
Y:Ve burasıda kafeterya işte.
Yarım saat sonunda okul gezmesi bitmişti ve benim ayaklarımda ağrımıştı.
Y:Ayaklarım hisetmiyorum ya.
A:Bende hisetmiyorum.
Aliyle beraber gülüyorduk hatta anırıyordukta diyebiliriz.🐣BARIŞ'TAN🐣
Dersim daha başlamadıği için okulda öylesine dolanmaya başladım sonra yaprağı ve yanında duran erkeği gördüm kışkanmışmıydım,evet fazlasıyla birde göze sokar gibi kahkaha atıyorlardı acaba yaprağın aşkını itiraf edeceği ve sevdiği kişi bumuydu.
Çocuk yakışıklıydıda yaprağın beğenmesi normal ama benli evliyken o yüzük parmağındayken yapmasaydı bari.
Çocuk demek ki evli olmasıı pek takmıyordu yada yaprağın onu sevdiğini bilmiyordu şanslıydı yaprak onu sevdiği için şanslıydı.
Yarım saat boyunca peşlerinde gölge gibi dolaştım artık ne konuşuyorlarsa bol bol kahkaha atıyorlardı.
En son olarak kafede durmuşlardı bu görüntüye daha çok katlanamayacaktım her bir gülmelerinde kalbimin bir tık daha kırılıyordu sessizce okuldan çıkıp arabaya bindim ve sahile geldim telefonu çıkarıp yaprağa mesaj yazdım.🍃YAPRAK'TAN🍃
Telefon titreyince telefonu elime aldım barış mesaj atmıştı.
B:Ben okuldan çıktım haberin olsun,dersin bittiğinde ararsın gelir alırım.
Y:Neden çıktın birşey mi oldu?
B:Yok birşey olmadı sadece derslere giresim gelmedi.
Y:Tamam birtanem çıkışta gelmene gerek yok ben taksiyle gelirim.
B:Tamam görüşürüz.
Y:Görüşürüz.
Neden bilmiyorum ama moralim bozulmuştu oysaki ben bütün gün onla takılmak istiyordum.
A:İyimisin yaprak yüzün asıldı.
Y:İyiyim ya sıkıntı yok.
A:Son iki ders sonra bugün ki dersler bitiyor.
Y:Aynen son iki ders.
A:Birtanesi 10 dakika sonra başlıcak şimdi kalkalım 10 dakikaya anca varırız.
Bu dediğine gülmüştüm.
Y:Aynen.■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
1078 kelime bu sefer fazla uzun tutmadım çünkü bayadır bölüm atmıyorum ve elimden geldiğince hızlı olmak için fazla uzun tutmadım.Evet hikayemize ali karakteride dahil oldu bakalım ali karakterini sevecekmisiniz 😈
Umarım bölümü beğenmişsinizdir bibiklerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡EVLİLİK♡||YAPBAR
FanfictionBabamın Hastalığının Hayatımı Değiştireceğini Nerden Bilebilirdim ki? 20 Senelik Dostluk Aşkamı Dönüşüyor?