Tarih: 26.02.2014
Aymira Çetin.
merhaba Asaf,
şimdi okuyacağın şey diğerlerinden farklı olarak daha duygu yüklü. sıkılırsan sonra okursun, kendini zorlama olur mu?
bugün odamda kitap okurken sen geldin ve yanıma oturdun. çok ilgilenmedim önce, kitabın en sürükleyici bölümündeydim çünkü. bilirsin zaten kitapların bölümleri bitmeden yarım bırakmayı sevmem.
oturdun ve sabırlı bir şekilde kitabımın bölümünü bitirmemi bekledin. gülümsedim, huzurla doldum. bunu kitaba karşı olduğunu sandın sanırım ama hayır, sanaydı. senin saygına idi.
sonra daha çok olduğunu anlayıp yanımda oturmayı bıraktın ve büktüğüm dizlerime yaslanıp beni izledin. istemeden dikkatimi dağıttın ama sana kızamadım. ben sana hiçbir zaman kıyamadım.
bölümüm bittiğinde kafamı kaldırıp sana baktım ama uyuyakalmıştın. boyun uzun olduğu için otururken dizlerime yaslandığında boynun bükülmüştü ve o kadar güzeldin ki..
seni içime içime alıp saklayasım geldi. benden başka kimsenin bilmesini istemediğim bir güzellikteydin. bilirsin ben kıskanç bir insanım ama konu sen olunca kıskançlık az bile kalıyor.
boynun ağrımasın diye seni dizlerimden çekip yatağa yatırdım. saçlarınla oynadım, kirpiklerine dokundum. kirpiklerinin uçlarında saklı hayal kırıklarına dokundum. hissettim.
ben sana hayranım Asaf.
Seni seviyorum huzur bakışlım.
-
estrella; ilk sayfada küçük bir kız çocuğuna ait bir evdeydin.
estrella; o ev sen gittikten sonra yandı.
estrella; içindeki anılarla beraber.
estrella; bu yüzden bu yeri aramana gerek yok.
estrella; saat 04.12
estrella; ölüm her yerde uyanıktır.
estrella; ama sana iyi geceler sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hemsaye | texting
Short Story[texting, tamamlandı] estrella; küçük bir kız çocuğu gibi eve gitmek istiyorum diye ağlayıp, sana gelemedim. estrella; bu da benim kabahatim. 28220 | v'