Tarih: 21.03.2014
Aymira Çetin.
sevgili mutluluğum,
bugün hayatımın en eğlendiğim günüydü belkide. bunun için sana ne kadar teşekkür etsem az.
sen olmasan ne yapardım gerçekten
bilmiyorum.şimdi yazacağım olay ileride ikimizinde gülümsemesi için. en çokta senin. sen mutluysan bende mutluyum zaten.
sırf bundan önceki gün moralim bozuk diye için rahat etmediğinden sabah ben daha uyanmadan kalkıp yanıma geldin. senin yüzünden pijamayla dışarı çıktım. bu konuda acelen neydi hala anlamıyorum.
beni sabah götürdüğün ilk yer park oldu. parka gittik ve daha çocuklar bile gelmeden oyunlar oynadık. kaydıraktan kaydık, salıncağa bindim beni salladın, tahtirevalli de sürekli havada kaldım.
ordan çıkarken seni kovaladım ama sen sonra beni kucağına alıp kaçırırcasına sahile götürdün. çekirdek ve su aldın, beraber çekirdek çitledik. dedikodu yaptık ve bize ayıplarcasına bakanları eleştirdik.
kalktık ordan ve gezmeye başladık. pamuk şekerci geçerken pamuk şeker aldın bana. elime yüzüme bulaştırdım ama sen sildin sonra.
bütün gün sanki ben senin çocuğunmuşum gibi baktın bana. bunu hiç unutmayacağım. gözlerinde bana bakarken gördüğüm hayranlığı da aynı şekilde.
seni seviyorum gölgeme ortak olan adam.
-
estrella; mürekkeplerden kanlar akıyor.
estrella; geçmiş, bizi kendi silahımızla vuruyor.
estrella; kendi geçmişimi istemiyorum.
estrella; korkuyorum.
estrella; her günüm geçmiş olup beni yaralayacak.
estrella; ayakta kalamıyorum artık.
estrella; ne olursun sarılayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hemsaye | texting
Nouvelles[texting, tamamlandı] estrella; küçük bir kız çocuğu gibi eve gitmek istiyorum diye ağlayıp, sana gelemedim. estrella; bu da benim kabahatim. 28220 | v'