Kapitola 6

373 17 0
                                    

Kookie pov

Šel jsem se obléct, protože jsem měl být za pět minut v parku. Hodil jsem na sebe černou mikinu,kulaté brejle a černé džíny. Sešel jsem po schodech, kde jsem si vzal v kuchyni klíče a šel směr park. Cesta mi trvala delší dobu a do parku jsem dorazil ve 14:06.

Došel jsem k fontáně, ale Taehyung tam ještě nebyl. Řekl jsem si, že počkám, ale hned co jsem se otočil ke stánku se zmrzlinou jsem uviděl Taeho jak se líbá s nějakou holkou. Oči se mi začali plnit slzami a začal jsem brečet. Tae si mě všiml a tu holku odstrčil a přiběhl ke mě.

,, Kookie ono to není tak jak to vypadá". Já jsem couvl a setře si slzy,, dal jsem ti druhou šanci, ale zbytečně". Tae se nadechoval, že něco řekne, ale já se otočil a utíkal domů. Tae se rozběhl zamnou, ale byl pomalejší a já hned co doběhl domů zamkl a zalezl do pokoje kde jsem po hodinách brečení usl.

Tae pov

Čekal jsem na Kookieho, ale pořád nešel. Najednou ke mě přišla školní děvka Jennie a začala mě líbat. Musím říct, že měla pevný stisk, protože jsem se nemohl odtáhnout. Všiml jsem si Kookieho jak stojí u fontány a ne on brečel. Okamžitě jsem odtáhl Jennie a běžel k němu.,, Kookie není to jak to vypadá ". On si setře slzy a já jsem se v hlavě proklínal.,, Druhou šanci si dostal, ale k ničemu". Kookie začal utíkat a já hned zaním, ale byl rychlejší a já zůstal stát před jeho dveřmi když mi zabouchl.

,, Já jsem takovej idiot"! Se slzami jsem došel domů a psal kookiemu omluvné zprávy. Nemá smysl žít.

Tak jo jsem tady s další kapitolou a moc se omlouvám, ale nebyla chuť na psaní. Doufám, že se bude líbit

Rapmon564

Kookieho outfit

You are mine Kde žijí příběhy. Začni objevovat